اختصاصی نصر/

فرهنگ و هنر آذربایجان به سوگ نشست

1399/08/10 - 11:05 - کد خبر: 29886 نسخه چاپی

نصر: محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ساعتی پیش درگذشت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر نصر، محمد محمدپور متولد 1347 در شهر سلماس بود که از سال 1395 به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی فعالیت خود در حوزه فرهنگ و هنر را ادامه داد.
محمد محمد پور پیش از فعالیت به عنوان مدیرکلی فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی به عنوان ریاست هیئت مدیره و مدیریت عامل موسسه علمی، فرهنگی و هنری هجرت سلماس، مدیریت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل ، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرایی جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه نویسی رضوی فعالیت داشت.
او همچنین مولف دو کتاب «سیری در مفاهیم وکلید واژه های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیت های فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه بیشماری را در کارنامه ی خود داشت.
محمدپور دانش آموخته رشته روانشناسی در مقطع دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی کشور بود.
او که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات کربلای پنج به درجه ی رفیع جانبازی نائل آمده بود طی دو روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و  ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.
آژانس خبری، تحلیلی نصر این ضایعه دردناک را به خانواده محترم و جامعه فرهنگ و هنر استان تسلیت و تعزیت عرض می نماید.
انتهای پیام/
فرهنگ و هنر آذربایجان به سوگ نشست نویده رئوف فرد


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار