استاندار اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی در دوران تحصیل برای دانش آموزان

1398/07/02 - 12:28 - کد خبر: 2984 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل آموزش مهارت‌های زندگی و حرفه ای در دوران تحصیل را برای دانش آموزان ضروری دانست.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، استاندار اردبیل در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان شهربانو با اشاره به نقش کلیدی و مهم دانش آموزان در آینده کشور اظهار کرد: امروز نیاز هست دانش آموزان ما برای یادگیری و مهارت آموزی خواسته های خود را به مسئولین اعلام کنند تا مقدمات آنها تامین شود.

اکبر بهنامجو با اشاره به ضرورت آموزش و مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای  دانش آموزان در طول دوران تحصیل خاطرنشان کرد: دانش آموزان استان و جامعه امروزی افرادی باهوش و فعال هستند و توان تحلیل مسائل روز و نیازهای توسعه را دارند.

وی در ادامه با اشاره به پرسش سال گذشته دانش آموزان استان در خصوص طرح های مهم و اولویت دار استان تصریح کرد: در حال حاضر پروژه راه آهن اردبیل به عنوان مهم ترین پروژه زیرساختی در حال اجرا است و این پروژه تا پایان سالجاری تکمیل می شود بطوریکه تکمیل آن می تواند موجب رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی در استان باشد.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان در رصد مسائل استان دقیق هستند و در پاسخ ها اتمام پروژه راه آهن را از جمله ابزارهای توسعه استان عنوان کرده بودند.

 بهنام جو با بیان اینکه حوزه گردشگری در پاسخ دانش آموزان به عنوان دومین زمینه توسعه استان اعلام شده بود، از تلاش برای تامین زیرساخت های لازم گردشگری خبر داد.

استاندار اردبیل از دانش آموزان خواست در سال جاری نیز  نیازهای مهارتی لازم برای یک فرد تحصیل کرده دانشگاهی و یا حتی دیپلم را اعلا کنند تا زیرساخت های لازم برای مهارت ذکر شده فراهم شود.

وی همچنین خواستار اعلام نظر و راهکار دانش آموزان برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی شد.

 ۲۵۰ هزار دانش آموز در سطح استان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/

ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی در دوران تحصیل برای دانش آموزان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار