خبر/

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از یگان های مستقر در آذربایجان شرقی

1399/08/08 - 12:53 - کد خبر: 29791 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی زمینی ارتش از یگان های مختلف نزاجا در شمالغرب کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نصر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد تا برنامه بازدید از تعدادی یگان های نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی را پیگیری کند.

وی در این بازدیدها، آمادگی رزمی و تجهیزات یگان های مختلف ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ حیدری در بازدید از پایگاه ششم رزمی هوانیروز ارتش در تبریز ضمن بازدید از سامانه‌های زمینی و یگان های پروازی و نیز مرکز تعمیر و نگهداری هوانیروز تبریز، گفت: نیروهای ارتش در منطقه از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و در صورت نیاز ایفای نقش خواهند کرد.

وی در ادامه به درگیری های نظامی در مرزهای شمالغرب کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امنیت در مرزهای شمالغرب کشور وجود دارد و هیچ خطری مرزهای ما را تهدید نمی کند، اما همکاران من در یگان های مختلف منطقه با حفظ و ارتقای آمادگی شان، امنیت مرزها و مرزنشینان عزیز را تضمین می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا نیز گفت: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص همیشه در همه زمینه ها و ماموریت های خود سرافراز بوده است و رشادت های این عزیزان در تاریخ به ثبت رسیده است.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: پرسنل این تیپ جملگی از افسران و درجه داران فرهیخته، زبده و آموزش دیده ارتش هستند و آمادگی خود را در رزمایش های مختلف نشان داده اند.

وی اظهار داشت: انشاالله که نیازی به وجود نیاید، اما اگر لازم به حضور این دلاوران باشد، دشمن بداند با حضور تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران فضایی برای نفس کشیدن نخواهد داشت.

انتهای پیام/
بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از یگان های مستقر در آذربایجان شرقی محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار