عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس؛

مجلس مصمم به تصویب و پیگیری اجرای طرح تامین کالاهای اساسی است

1399/08/08 - 09:56 - کد خبر: 29767 نسخه چاپی

نصر: عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از اهتمام تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب و پیگیری روند اجرای طرح تامین کالاهای اساسی به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم خبر داد.

به گزارش نصر، حسین حاتمی، در واکنش به انتقاد سخنگوی دولت از ارائه طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس که ادعا کرده منابع پیشنهاد شده برای اجرای آن قابل تحقق نیست، اظهار داشت: بی‌تردید پیش‌بینی منابع لازم برای اجرای یک طرح از مهمترین اقداماتی است که طراحان بدان توجه کرده و می‌توان گفت جز لاینفک طرح‌های ارائه شده است.
نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منابع لازم برای اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی نیز در پی همراهی دولت و مجلس و با تشکیل کارگروهی مشترک احصاء شد و به گونه‌ای تعیین شد که در زمان اجرای آن هیچ گونه حواشی را به همراه نداشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به عنوان کمیسیون اصلی طرح تأمین کالاهای اساسی را با حضور کارشناسان مربوطه به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و سایر کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون اجتماعی نیز به عنوان کمیسیون فرعی آن را همراهی کردند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون تمام نمایندگان مجلس به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم مصمم به تصویب و پیگیری روند اجرای این طرح هستند و تلاش می‌کنند تا به سرعت به سرانجام برسد.
انتهای پیام/
مجلس مصمم به تصویب و پیگیری اجرای طرح تامین کالاهای اساسی است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار