خبر/

"كوراوغلو" لغو شد/ انجمن نمایش و پدافند غیرعامل تشکر کردند

1399/08/07 - 21:06 - کد خبر: 29753 نسخه چاپی

نصر: کارگردان نمایش "كوراوغلو" در صفحه اینستاگرامی خود از لغو موقت اجرای این نمایش به دلیل تعداد بالای عوامل و افزايش صعودى واگيرى کرونا خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب صدیق جمالی نوشت: با عنایت به افزایش چشم گیر شیوع ویروس کرونا و ريسك بالای اجرای عمومی و نیز محدودیت های مکانی پشت صحنه، به خواست اولیای بازیگران و برخی تماشاگران، اجرای این نمایش به زمان بهتری موكول خواهد شد.
رييس انجمن نمايش تبريز هم با تاييد اين خبر، لغو اختیاری این نمایش توسط کارگردان را عملی صواب و به جا عنوان کرد و گفت از رفتار ایثارگرانه صدیق جمالی تشکر می كنم.
همچنين مدير پدافند غیرعامل شهرداری كلانشهر تبریز با تاکید بر وضعیت بحرانی شهر تبریز در خصوص کرونا، لغو اجرای "كوراوغلو" را خردمندانه دانست و تاکید کرد اگر همه دست به دست هم دهند و منافع عمومی را بر منافع شخصی برتر بدانند؛ زودتر از شر این ویروس منحوس نجات خواهیم یافت.
حسین آذرنیا گفت: تئاتر یک هنر مردمی است و ميبايستى به غیر از متن در حاشیه نیز مردمی باشد.
وی ضمن تقدیر از کارگردان این نمایش گفت: کار ارزشمند این گروه بی‌پاسخ نخواهد ماند و پس از عادی شدن وضعیت ، از اجرای این گروه حمایت خواهیم کرد.
این در حالی است که حجت پوررستم روحانی منتقد اجرای این نمایش در صفحه اینستاگرامی خود به نقل از یک منبع موثق و بدون ذكر نام منبع، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی را عامل لغو مجوز اجرای نمایش "كوراوغلو" اعلام کرده است.
پیش تر برخی صفحات اینستاگرامی خواستار لغو اجرای این نمایش به دلیل "بی حیایی"، "بی غیرتی"، "اختلاط زن و مرد" و مصداقيت "مجلس گناه" در  نمایش "كوراوغلو"شده بودند.
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار