خبر/

همراهی مردم با نیروی انتظامی شاخص اصلی تامین امنیت است

1399/08/07 - 10:06 - کد خبر: 29701 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ایجاد امنیت همراهی و همکاری مردم با نیروهای انتظامی از شاخص های اصلی موفقیت در این حوزه راهبردی است، گفت: با اقتدار تمام برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه درکنار مردم هستیم.

به گزارش نصر، سرهنگ صابرعباس زاده سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده  انتظامی شهرستان بستان آباد افزود: آذربایجان شرقی در تولید امنیت جزو استان های برتر در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه در سطح استان شاهد جرایم خشن نیستیم، اظهار کرد: شهرستان بستان آباد نیز از امنیت بالایی برخوردار بوده و در تلاش هستیم جرایم خرد را در این شهرستان به حداقل برسانیم.
الهیاری، فرماندار بستان آباد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی در شهرستان، امنیت را بستر توسعه و زیربنای سرمایه گذاری عنوان کرد.
وی گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی بوده و باید تلاش شود مسئولان در ارائه خدمات مطلوب برای مردم به صورت جهادی و در شأن آنان عمل کنند.
حجت اسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد نیز در این مراسم تلاش جهادگرانه، رفاقت با مردم و ارتباط با خداوند را سه ضلع اصلی موفقیت در خدمات رسانی عنوان و بر حسن خدمت و حفظ امنیت تاکید کرد.
در ادامه این مراسم از خدمات سرهنگ جلیلیان، فرمانده پیشین انتظامی بستان آباد در طول سه سال تصدی این مسوولیت، قدردانی و سرهنگ محمد علی نایب زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.
شهرستان ۱۰۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
همراهی مردم با نیروی انتظامی شاخص اصلی تامین امنیت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار