خبر/

تذکرهای کرونایی آمران سلامت هلال احمر در خیابان‌های تبریز

1399/08/07 - 09:57 - کد خبر: 29699 نسخه چاپی

نصر: جمعی از داوطلبان و نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در قالب طرح آمران سلامت، اقدام به گوشزد کردن توصیه‌های کرونایی و نحوه استفاده از ماسک و ضرورت استفاده‌ی آن در خیابان‌های تبریز و دیگر نقاط استان، کردند.

به گزارش نصر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از برپایی ۱۱۱ ایستگاه در راستای اجرای طرح آمران سلامت درسطح آذربایجان شرقی و ارائه خدمات به ۲۹ هزار نفر از هموطنان، خبر داد.
حمید حسینپور در این خصوص، گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اجرای شیوه نامه آمران سلامت، جوانان و داوطلبان و نجاتگران هلال احمر در ۱۱۱ نقطه استان مستقر و اقدام به یادآوری نکات بهداشتی مربوط به کووید۱۹ به همشهریان کردند.
وی افزود: در این طرح ۹۸ نفر از اعضای خواهران و ۲۰۸ تن از اعضای برادران ایفای نقش کردند و در مدت دو روز از اجرای طرح، نزدیک به ۲۹ هزار نفر از هموطنان از خدمات این ایستگاه‌ها برخوردار شده و قریب به ۴۵۰۰ عدد ماسک در میان شهروندان توزیع شد.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، طرح آمران سلامت از پنجم آبان شروع شده و تا ۱۵ آبان تداوم خواهد داشت و داوطلبان و جوانان و امدادگران هلال احمر نسبت به یاد آوری پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/
تذکرهای کرونایی آمران سلامت هلال احمر در خیابان‌های تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار