شهردار منطقه یک تبریز عنوان کرد:

پارک مدافعان سلامت، نقطه عطف توسعه منطقه

1399/08/05 - 22:47 - کد خبر: 29616 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز پارک مدافعان سلامت را عامل و نقطه عطف توسعه این منطقه دانست.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پارک مدافعان سلامت گفت: نامگذاری این پارک به نام مدافعان سلامت، در جهت قدردانی از تلاش ها و مجهادت های کادر درمان و پزشکی صورت گرفته است.
او با بیان اینکه پارک مدافعان سلامت در گروه پارک های محله ای قرار می گیرد، گفت: فلسفه احداث این پارک ها، از طرفی بازآفرینی بافت فرسوده و فراهم ساختن محیطی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و دسترسی آسان به فضای سبز است.
شهردار منطقه یک تبریز از پارک مدافعان سلامت به عنوان نقطه عطف توسعه محله پزشکان یاد کرد و افزود: به دنبال احداث این پارک، املاک خیابان ۲۴متری مجاور آن نیز تملک شده و به خیابان اصلی دسترسی ایجاد می شود.
پورخردمند همچنین یادآور شد: آسفالت اساسی چند خیابان سطح منطقه ۱ نیز از دیگر پروژه هایی است که امروز همزمان با پارک مدافعان سلامت به بهره برداری رسید و قصد داریم در ادامه، زیباسازی این خیابان ها را در دستور کار قرار بدهیم.
امروز پارک محله‌ای «مدافعان سلامت» با هفت هزارو ۳۴۹ متر مربع مساحت و با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریال تملک و احداث شده است، با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تبریز به بهره‌برداری رسید.
همچنین امروز پروژه‌های آسفالت اساسی و زیرسازی خیابان تختی و عباسی (حد فاصل چهاررراه عباسی تا آخر عباسی و خیابان رازی ولی عصر (عج) با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیز با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
 پارک مدافعان سلامت، نقطه عطف توسعه منطقه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار