سرمربی تیم فوتبال علم و ادب؛

در لیگ دسته دوم مدعی هستیم

1399/08/05 - 11:45 - کد خبر: 29561 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال «علم و ادب» تبریز گفت: تا روز آخر لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، جزو تیم‌های مدعی صعود به لیگ یک خواهیم بود.

به گزارش نصر، مهرداد خادمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار افزود: باتوجه به وضعیت باشگاه و در حد توان خود بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده ایم و به طور قطع یک حریف قابل احترام در لیگ ۲ خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال علم و ادب تبریز لیگ دسته ۲ را ماراتن سختی برای تیم ها دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای موفقیت در این مسابقات به کار خواهیم بست و امیدواریم با حمایت های مالک، هیات مدیره، مدیرعامل، تماشاگران، رسانه ها و مسئولین از اعتبار باشگاه دفاع کنیم.
خادمی اضافه کرد: تمرینات تیم علم و ادب نسبت به سایر تیم ها کمی دیرتر شروع شده است، ولی با امید به خدا، زحمات بازیکنان، کادر فنی و جدیت موجود در اردوی علم و ادب به زودی به آمادگی کامل خواهیم رسید و لقمه گلوگیری برای تمام تیم ها خواهیم شد.
وی همچنین در خصوص تمرینات آسمانی پوشان تیمش اظهار کرد: تمرینات آماده سازی تیم فوتبال علم و ادب تبریز برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور وارد دور جدیدی شد.
خادمی، دور جدید تمرینات شاگردانش را به شکل بدنسازی و هوازی عنوان کرده و گفت: بازیکنان در نوبت صبح و عصر در زمین چمن و سالن بدنسازی مشغول تمرینات هستند.
سر مربی تیم فوتبال علم و ادب تبریز همچنین از یک اردوی ۱۰ روزه به منظور رسیدن به شرایط مسابقه و برگزاری چند دیدار دوستانه نیز خبر داد.
گفتنی است، منصور داودی نژاد، مهدی محمدپور، بهمن صادقی و سعید مهدی پور کمک های خادمی در امور فنی هستند. 
تیم علم و ادب تبریز که امتیاز باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری تبریز را خریداری کرده است، فصل گذشته به رغم استفاده از بازیکنان جوان و بومی از لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور سقوط کرد.
انتهای پیام/
در لیگ دسته دوم مدعی هستیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار