شهردار تبریز در آیین افتتاح و بهره برداری از پارک یاسمن تاکید کرد:

توزیع عادلانه امکانات مهم‌ترین رویکرد شهرداری تبریز/ تعداد پارک‌های جدید تبریز به ۶۰ می‌رسد

1399/08/03 - 22:22 - کد خبر: 29516 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: توزیع عادلانه امکانات و توجه ویژه به خدمات محله‌ای مهم‌ترین رویکرد شهرداری تبریز در دوره فعلی است.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر عصر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری پارک یاسمن در کوی مختاروند بیان کرد: این پارک، سی و هشتمین پارکی است که از آغاز دوره پنجم شورای شهر در تبریز افتتاح می شود و پیش بینی می شود تا پایان این دوره از شورای شهر، تعداد پارک هایی که به بهره برداری می رسند به ۶۰ پارک برسد.
او افزود: اگرچه تغییرات کاربری بهترین راه درآمدزایی برای شهرداری ها محسوب می شود اما در این دوره از مدیریت شهری با تغییر کاربری فضای سبز مقابله شد و این رویه تغییر یافت.
ایرج شهین باهر با اشاره به اینکه این تغییر رویه در بدترین شرایط اقتصادی کشور و شهرداری ها رقم خورد، اظهار کرد: با وجود فشار اقتصادی که تمامی شهرداری های کشور با آن مواجه هستند، شهرداری کلانشهر تبریز با هدف توسعه سرانه فضای سبز و توزیع امکانات در تمامی مناطق، شهرفروشی و تغییرات کاربری فضای سبز را متوقف کرده و در بعضی مواقع حتی کاربری های مسکونی را به کاربری فضای سبز تغییر داده است.
او حفظ کاربری فضای سبز و احداث پارک ها را دو هدف اساسی عنوان کرد و افزود: احداث پارک های محله ای از یک سو فرصت بهره مندی از فضاهای شهری را برای تمامی شهروندان فراهم کرده و تمرکز امکانات رفاهی و خدماتی بر مناطق خاص شهر را می کاهد و از سوی دیگر با توجه به زلزله خیز بودن تبریز، پارک های محله ای مهمترین زیرساخت و امکان در مدیریت بحران محسوب می شود.
شهردار تبریز از تلاش و اقدامات شهرداری منطقه هفت و همکاران این منطقه قدردانی کرد.
پارک یاسمن در کوی مختاروند با اختصاص نزدیک به ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور شهردار کلانشهر تبریز، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری افتتاح و تقدیم شهروندان منطقه شد.
انتهای پیام/
توزیع عادلانه امکانات مهم‌ترین رویکرد شهرداری تبریز/ تعداد پارک‌های جدید تبریز به ۶۰ می‌رسد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار