نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تقویت قدرت دفاعی ایران/ فروش سلاح در دستور کار است

1399/08/03 - 21:08 - کد خبر: 29514 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تقویت قدرت دفاعی ایران خبر داد و گفت: دکترین نظامی در ایران رعایت می‌شود و بر اساس برنامه‌ها پیش می‌رویم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه بازار مناسبی برای صنایع نظامی وجود دارد، افزود: با رعایت مبانی دینی و شرعی فروش سلاح به کشورهایی که در فهرست مشتریان ایران هستند در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش صنایع کوچک و میانی و راهبردی به خودکفایی رسیده ادامه داد: قدرت دفاعی ایران علاوه بر بازدارندگی نظامی، دستاوردها و گشایش‌های مهم اقتصادی دارد و باید در بخش هوایی و دریایی نیز بسته صنایع دفاعی تکمیل شود.
امام جمعه تبریز سپس به تأثیر پیروی بایدن یا ترامپ در انتخابات آمریکا بر روی قدرت نظامی ایران اشاره داشت و گفت: آمریکا چه با ترامپ و چه با بایدن اقتدار نظامی ایران را تحمل نمی‌کند.
آل هاشم با بیان اینکه رئیس جمهور بعدی آمریکا در صدد کاهش تلخی شکست پایان تحریم تسلیحاتی خواهد بود، افزود: پایان تحریم تسلیحاتی ثمره گفتمان مقاومت است و این شکست آمریکا در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب و آزادی خواهان جهان است.
انتهای پیام/
 تقویت قدرت دفاعی ایران/ فروش سلاح در دستور کار است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار