خبر/

داور بوکس زنجانی ستاره دار شد

1399/08/03 - 15:45 - کد خبر: 29502 نسخه چاپی

نصر: امیرحسین صالحی زنجانی، داور درجه ملی بوکس زنجان که در کلاس ارتقای داوری شرکت کرده بود با موفقیت در آزمون به جمع داوران ستاره دار این رشته ورزشی ایران پیوست.

به گزارش نصر، این داور زنجانی که به عنوان نایب رییس هیات بوکس استان زنجان فعال است، گفت: این کلاس ارتقای درجه داوری از سوی فدراسیون جهانی بوکس "آیبا"، اوایل بهمن ماه پارسال به مدت یک هفته در کویت برگزار خواهد شد.
امیر حسین صالحی زنجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعید ستارپور از داوران درجه ملی بوکس تهران در کلاس ارتقا داوری تک ستاره و احمد خرم از همدان، بشیر قنبرزاده از گیلان، مهدی شفیعی از اصفهان و علی الماسی از لرستان نیز از داوران ستاره دار بین المللی در کلاس ارتقا داوری ۲ ستاره شرکت داشتند که از این آزمون موفق و سربلند بیرون آمدند.
وی با بیان اینکه براهام محمد از تونس و جی کولی از هند به عنوان اساتید کلاس ارتقا داوری در کشور کویت بودند، اظهار داشت: اسامی داوران موفق در این آزمون، سه شنبه هفته گذشته از سوی فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) اعلام شد.  
صالحی زنجانی که رییس کمیته داوران هیات بوکس استان زنجان نیز است و نخستین داور ستاره دار این استان می باشد، گفت: این موفقیت باعث ارتقا سطح داوری بوکس ایران در سطح جهان خواهد شد.
وی یادآور شد: این کلاس ارتقا داوری بوکس قرار بود ۲۶ دی ماه پارسال به مدت یک هفته برگزار شود که به علت درگذشت سلطان قابوس پادشاه عمان، به تعویق افتاد.
صالحی زنجانی افزود: هم اکنون در سطح ایران بیش از ۳۰ داور ستاره دار بوکس وجود دارد.
انتهای پیام/
داور بوکس زنجانی ستاره دار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار