بازگشت محدودیت های کرونایی به ادارات پایتخت؛

افزایش محدودیت حضور کارکنان در ادارات تهران/ هنوز خبری از محدودیت ها در آذربایجان شرقی نیست

1399/08/03 - 12:29 - کد خبر: 29480 نسخه چاپی

نصر: به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور استانداری تهران با ارسال نامه ای از افزایش محدودیت های حضور کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش نصر، بر اساس این نامه که به امضای انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران رسیده؛ آمده است:
با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، کلیه دستگاه ها مکلف اند از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا پایان آبان نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان 50 درصد اقدام نمایند.
در ادامه این نامه تاکید شده است: شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد تا ارایه خدمات در قالب دورکاری و شیفت بندی صورت پذیرد. شایان ذکر است ناظرین استانداری به منظور اجرای صحیح این مصوبه به دستگاه های فوق الذکر مراجعه و در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری ، با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد گردید.
گزارش نصر می افزاید؛ این نامه خطاب به کلیه وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی ملی، دستگاه های اجرایی استانی، نهادهای عمومی غیر دولتی و شهرداری های مستقر در تهران، کلیه بانک های استان تهران و دفاتر مرکزی شرکت های خصوصی ارسال شده است.
این گزارش حاکی است، در حالی که وضعیت کرونایی استان آذربایجان شرقی نیز در اوج بحران قرار دارد ولی همچنان ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تصمیمی در خصوص دورکاری اتخاذ نکرده اند و به نظر می رسد این امر ضرورت دارد به سرعت تصمیم گیری  و اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام/
افزایش محدودیت حضور کارکنان در ادارات تهران/ هنوز خبری از محدودیت ها در آذربایجان شرقی نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار