مدیرعامل ماشین‌سازی؛

مرادی نمی‌تواند برای استقلال بازی کند

1399/08/03 - 10:25 - کد خبر: 29460 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین‌سازی تبریز گفت: بابک مرادی، بازیکن این تیم است و نمی تواند برای استقلال تهران بازی کند.

به گزارش نصر، سیدمحمد علوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: با وجود اینکه این بازیکن چندی پیش با استقلال قرارداد امضا کرده است، اما وی بازیکن ماشین سازی بوده و حق ندارد بدون رضایت باشگاه به تیم دیگری نقل مکان کند.
وی شایعات مبنی بر عدم نیاز تیم ماشین سازی به مرادی را کذب خواند و اظهار داشت: ما به هیچ عنوان به بابک مرادی اعلام نکرده ایم که به تو احتیاج نداریم، او بازیکن تیم ماشین سازی است و به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است.
علوی با بیان اینکه مرادی ۲ سال با ماشین سازی قرارداد دارد، در عین حال افزود: البته ما نمی‌توانیم به زور بازیکنی را در تیم خود نگه داریم، اما به صورت رایگان هم او را به تیمی واگذار نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: در همین رابطه فدراسیون فوتبال چند روز قبل به ما نامه زده بود که در موعد مقرر به کمیته انضباطی احضار می‌شوید، اما اما متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است، در حالیکه به برگزاری مسابقات لیگ برتر نزدیک شده ایم.
علوی اضافه کرد: بنابراین یک نامه جداگانه از طرف باشگاه ماشین سازی تبریز به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و اکنون منتظریم تا فدراسیون فوتبال جواب این نامه را بدهد.
بنا به این گزارش، بابک مرادی، وینگر ریزنقش و ۲۷ ساله از نفرات تاثیرگذار فصل گذشته ماشین سازی بود که پس از پایان لیگ برتر از تیم های مختلف مشتری داشت که در نهایت بدون رضایت باشگاه ماشین سازی، با استقلال تهران قرارداد امضا کرد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رتبه یازدهم به پایان برد. 
این تیم قدیمی و ریشه دار در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، شانزدهم آبان ماه جاری، در مشهد میهمان تیم شهر خودرو خواهد بود.
انتهای پیام/
مرادی نمی‌تواند برای استقلال بازی کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار