استاندار زنجان؛

حضور مدیران در میدان عمل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

1398/07/01 - 11:58 - کد خبر: 2944 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: باید حضور مدیران در میدان عمل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود وبرای ارتقای تعامل با مردم، باید در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی مختلف حضور جدی داشته باشند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح‌الله حقیقی در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان،با بیان اینکه باید حضور مدیران در میدان عمل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: مدیران برای ارتقای تعامل با مردم باید در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی مختلف حضور جدی داشته باشند.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان زنجان بصورت گسترده و با حضور ناشران جدید برای ارائه کتب و آثار فاخر و ارزشمند جدید تاکید کردو گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی در استان، باید از حمایت‌های بانک‌های استان و ظرفیت‌های مختلف بخش خصوصی که از امکانات علمی، مطالعاتی و آزمایشگاهی بالایی برخوردار هستند، برای آشنایی و کمک به دانشجویان و دانش پژوهان استفاده کرد و برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصت مغتنمی برای آشنایی اهل علم و فرهنگ استان با این ظرفیت‌ها و امکانات باشد.

استاندار زنجان بر ضرورت حضور و مشارکت جدی مدیران در برنامه‌های مختلف استان زنجان تاکید کرد و گفت: حضور جدی مدیران در میدان عمل طی اجرای برنامه‌های مختلف نشان دهنده انگیزه انقلابی افراد و عامل ارتقای انسجام میان مردم و مسؤولین خواهد بود.

حقیقی از اجرای طرح های پیشگیری از طلاق و اعتیاد بصورت پایلوت کشوری در استان زنجان خبر داد و گفت: در پی سفر اخیر رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به استان، مقرر شد طرح های عملیاتی پیشگیری از طلاق و صیانت از خانواده در مقابله با اعتیاد تدوین و پس از بازبینی با حضور یکی از نمایندگان شورای فرهنگ عمومی استان، به رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ارسال شود.

انتهای پیام/

حضور مدیران در میدان عمل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار