فرماندار اسکو:

آزادراه تبریز_سهند پس از ایمن سازی زیر بار ترافیک می‌رود

1399/08/02 - 11:22 - کد خبر: 29428 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اسکو گفت: آزاد راه تبریز-سهند جزو افتخارات استان و از اولویت‌های شهر سهند است که اکنون در حال ایمن سازی پروژه از جمله نیوجرسی، خط کشی و تابلوهای راهنمای مسیر هستیم که با پایان ایمن سازی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش نصر، بابک رضی منش در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسکو، اظهار کرد: پروژه آزاد راه تبریز- سهند به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه‌های استان، نقش بسیار مهمی در جهش توسعه سهند و کاهش بارترافیکی محور تبزیز_آذرشهر خواهد داشت.
براساس این گزارش، وی با بیان این‌که پروژه آزادراه تبریز_سهند در شرایط رکود در پروژه‌های عمرانی در سطح کشور به هیچ عنوان متوقف نشد، عنوان کرد: این پروژه به طور متوسط ماهانه بیش از سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به ۵۳ درصد تملک مسیر در طول این ۲.۵ سال انجام گرفته است.
وی با اشاره به عزم و اراده راسخ دولت در اتمام پروژه مهم آزاد راه تبریز_سهند با وجود تنگناهای مالی و شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه، گفت: آنان که امروز مغرضانه از تاخیر پروژه آزاد راه تبریز_سهند با وجود اتمام پروژه انتقاد می‌کنند، از اقدامات خود برای مردم سهند گزارش دهند.
رضی منش با بیان این‌که این پروژه با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا شده است، اظهار کرد: سهم مشارکت دولت از پروژه فوق به طور کلی پرداخت شده و دلیل تاخیر در بهره برداری از این پروژه فقط افزایش ایمنی مسیر، نصب علائم عمودی و افقی، تابلوهای راهنمای مسیر، نیوجرسی، گاردریل و نیوجرسی‌ها بوده که این اقدامات با سرعت در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح ایمن سازی کلیه تقاطع‌های غیر مجاز ۷۰ متری مسدود و الزامات ایمن سازی از قبیل رنگ آمیزی جداول، علایم افقی و عمودی، تابلوهای راهنمای مسیر، ایستگاه‌های اتوبوس، ایمن سازی مسیرهای پیاده رو با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: اجرای پروژه کنار گذر سهند به طول ۱۷ کیلومتر از اولویت‌های بسیار مهم ترافیکی شهر جدید سهند است که در صورت عدم اجرای کنارگذر و بهره برداری از آزاد راه تبریز- سهند مشکلات ترافیکی به داخل شهر سهند کشیده خواهد شد.
فرماندار اسکو در خاتمه با تاکید بر لزوم ساماندهی بازارهای هفتگی در شهر جدید سهند، نقش این مراکز را در تنظیم بازار مهم ارزیابی کرد و گفت: محل تعیین شده برای ساماندهی بازار هفتگی و انتقال از میدان شهید باکری به محل جدید باید همزمان با بهره برداری از آزاد راه تبریز- سهند انجام بگیرد و زیرساخت‌های لازم در محل اجرا شود تا وقفه‌ای در تشکیل بازار هفتگی انجام نگیرد.
انتهای پیام/
 آزادراه تبریز_سهند پس از ایمن سازی زیر بار ترافیک می‌رود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار