فرمانده مرزبانی ناجا:

کیفیت پایش تصویری مرزهای کشور بهبود می‌یابد

1399/08/01 - 22:42 - کد خبر: 29421 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: با تامین و تزریق اعتبارات مورد نیاز، کیفیت پایش تصویری مرزهای کشور بهبود می‌یابد.

به گزارش نصر، سردار احمدعلی گودرزی عصر پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است که بخش زیادی از مرز ساحلی کشور را دارد.
وی اضافه کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای حفاظت و حراست از مرزهای کشور در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اقتدار بسیار خوبی در حوزه حفاظت از مرزها در این استان هستیم.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی مقابله با قاچاق را به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار مهم دانست و اضافه کرد: طی هفت ماه ابتدایی امسال چندین تریلیون ریال کشفیات کالای قاچاق توسط مرزبانی صورت گرفته است.
وی از افزایش دستگیری قاچاقچیان واردکننده مواد مخدر، سلاح، تجهیزات و اقلام ممنوعه بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی شهدای بسیار زیادی را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
سردار گودرزی از افزایش ۲۳ درصدی دستگیری متجاوزان مرزی در شرایط کرونایی خبر داد و افزود: مرزبانان با تمام وجود و تا آخرین قطره خود در مقابل متجاوزین و متخلفین ایستاده‌اند.
وی از بهبود کیفیت پایش تصویری مرزهای دریایی، خشکی و هوایی خبر داد و گفت: در استان بوشهر امروز شاهد الحاق تجهیزات و شناورهای جدیدی بودیم که در عرصه مرزبانی نقش مهمی خواهند داشت.
انتهای پیام/
کیفیت پایش تصویری مرزهای کشور بهبود می‌یابد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار