رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز:

کیفیت سالنامه آماری شهرداری تبریز در سال ۹۷ ارتقا یافته است

1399/08/01 - 21:09 - کد خبر: 29417 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سالنامه آماری شهرداری تبریز در سال ۹۷ نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته و به صورت کیفی تدوین شده است.

به گزارش نصر، محمدباقر بهشتی در گفتگویی با تبریک روز آمار و برنامه ریزی به فعالان این حوزه افزود: هر چند طی سال های گذشته نیز در مجموعه شهرداری تبریز سالنامه آماری منتشر می‌شد ولی متاسفانه کیفیت لازم را نداشته و قابل بهره برداری نبود ولی سالنامه آماری سال ۹۷ از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب و قابل استفاده است.
او با بیان اینکه آمار خوراک برنامه ریزی است، بیان کرد: اگر آمار دقیق باشد، برنامه ریزی نیز که در تدوین آن از همان آمار استفاده می‌شود، صحیح خواهد بود.
بهشتی تاکید کرد: سالنامه آماری سال ۹۷ شهرداری تبریز نسبت به گذشته ارتقا یافته و آمار و اطلاعات آن عمدتا قابل استفاده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: امیدوارم کلیه کارشناسان و مدیران شهرداری و کسانی که در سطح شهر در جایگاه تصمیم گیری هستند از این اطلاعات در برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های خود استفاده کنند.
او با قدردانی از معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز برای تدوین این سالنامه آماری گفت: امیدوارم فرهنگ آمار روز به روز ارتقا یافته و همه از اهمیت آن اطلاع پیدا کنند.
انتهای پیام/
کیفیت سالنامه آماری شهرداری تبریز در سال ۹۷ ارتقا یافته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار