رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

هرگونه شرارت و ناامنی با واکنش قاطع و جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد

1399/08/01 - 16:52 - کد خبر: 29411 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به دستگیری عاملان سرقت مسلّحانه در خیابان حجتی تبریز، گفت: هرگونه شرارت و ناامنی در جامعه با واکنش قاطع، جدی، سریع و قانونی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی با اشاره به دستگیری عوامل دخیل در سرقت مسلحانه یک باب مغازه زرگری در خیابان حجتی تبریز در کوتاه‌ترین زمان پس از وقوع سرقت، از همکاران قضایی، انتظامی و اطلاعاتی در پی جویی، شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با سرقت مسلحانه قدردانی کرد.
وی با بیان این‌که به محض اطلاع از وقوع سرقت مسلحانه، دستورهای قضایی لازم توسط دادستان مرکز استان برای شناسایی و دستگیری عوامل با استفاده از ظرفیت نیروهای خدوم انتظامی و اطلاعاتی صادر شد، بیان کرد: رسیدگی به موضوع سرقت مسلحانه منتهی به قتل و صدمات بدنی به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارجاع شده و تحقیقات با سرعت، دقت و با جدیت و رعایت مقررات دنبال خواهد شد.
وی، امنیت پایدار در جامعه را یکی از مصادیق حقوق عامه بیان و نقش مردم را در راستای تأمین نظم و امنیت اجتماعی مؤثر دانسته و بر لزوم همکاری و هم افزایی مردم و تشکل‌های مردم نهاد با نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی در اجتماع تأکید کرد.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، خلیل اللهی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و اخلال در نظم عمومی و امنیت اجتماعی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در حوزه‌های مرتبط است.
انتهای پیام/
 هرگونه شرارت و ناامنی با واکنش قاطع و جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار