فرماندار ارومیه؛

تعداد خودروهای حمل زباله کرونایی در ارومیه افزایش یابد

1399/08/01 - 15:03 - کد خبر: 29398 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ارومیه با اشاره به لزوم افزایش تعداد خودروهای حامل زباله های کرونایی در این شهرستان گفت: در حال حاضر سه دستگاه خودرو در این حوزه فعالیت دارد که باید به پنج دستگاه افزایش یابد زیرا این خودروها اثرگذاری بسیار خوبی در کاهش آلودگی دارند.

به گزارش نصر، علیرضا ملامحمدی زاده روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی مدیریت پسماند شهرستان ارومیه افزود: همچنین برای کنترل بیش از پیش بیماری کرونا نیاز است علاوه بر ضدعفونی خیابان‌ها و محل‌های پرتردد، ضدعفونی مجتمع‌های مسکونی، تجاری و پاساژهای سطح شهر نیز توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار ارومیه بیان کرد: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا، پاکبانان پا به پای دیگر تلاشگران با ایجاد نظافت بیشتر در شهر، زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری را فراهم کردند که باید از آنان قدردانی کرد.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز در این جلسه گفت: ضدعفونی تمام خیابان‌های اصلی، فرعی، محل‌های پرتردد، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، پمپ‌های بنزین و ایستگاه‌های اتوبوس به صورت شبانه‌روزی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار دارد.
احد یوسفی افزود: با وجود اینکه این‌روزها حضور در شهر و فعالیت در آن برای همه خطرآفرین است ولی پاکبانان ارومیه جهت خدمت درحال تلاش هستند و تلاش شده برای حفظ سلامتی پاکبانان به صورت مستمر بسته‌های بهداشتی در اختیارشان قرار داه شود و مورد معاینه و غربالگری قرار گیرند تا خطری سلامتشان را تهدید نکند.
وی اظهار کرد: زباله‌های کرونایی و شبه کرونایی نیز توسط خودروهای ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از مقابل منازل جمع‌آوری شده و در محل ویژه با رعایت اصول بهداشتی، ایزوله سازی و دفن می‌شوند.
بنا به این گزارش، شهر ارومیه یکی از شهرهای با بیشترین ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان غربی است.
تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.
انتهای پیام/
تعداد خودروهای حمل زباله کرونایی در ارومیه افزایش یابد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار