حادثه یا خودکشی؟

مرگ مشکوک کودک تبریزی / افزایش نگران کننده حوادث مرگبار کودکان در تبریز

1399/08/01 - 15:03 - کد خبر: 29397 نسخه چاپی

نصر: کودک 10 ساله تبریزی عصر روز گذشته به دلایلی نامعلوم جان خود را از دست داد.

به گزارش نصر، سخنگوی اورژانس فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی با تایید خبر مرگ کودک تبریزی در شهرک میرداماد تبریز دلیل فوت آن را سقوط از ارتفاع اعلام کرد.
این مرگ در حالی رخ داده است که طی روز های اخیر خبرهایی از خودکشی کودکان از نقاط مختلف کشور رسانه ای می شود.
به دلیل اهمیت موضوع خبرنگار سرویس اجتماعی نصر در محل حادثه حاضر و با شاهدان عینی حادثه مصاحبه ای انجام داد.
این گزارش می افزاید، اگر چه سخنگوی اورژانس استان احتمال خودکشی را منتفی دانسته و سقوط  از بالکن را عامل این حادثه دلخراش عنوان کرده است ولی خبرنگار نصر در بازدید از ساختمان مربوطه از عدم وجود بالکن در محل سقوط کودک فوت شده خبر داد.
برخی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگار نصر موضوعات دیگری را مطرح کردند که به قطعیت هیچ کدام قابل تایید نیست.
احتمال خودکشی به دلیل مشکلات خانوادگی و استفاده از شبکه های اجتماعی و ارتباطی و احتمال تاثیرپذیری از آنها از جمله موضوعاتی بود که از سوی شاهدان عینی مطرح شد ولی این رسانه تا حصول نظر قطعی مراجع ذیصلاح هیچ کدام را تایید نمی کند.
گزارش نصر می افزاید، افزایش تعداد خودکشی ها و کاهش سن قربانیان هشدارها در خصوص ضرورت توجه به نیازهای روحی و روانی کودکان و نوجوانان را بیش از پیش نمایان می سازد.
بیماری کرونا و عدم حضور کودکان و نوجوانان در مدارس و محیط های بازی موجب شده است هیجانات و انرژی های آنان تخلیه نشده و فشارات روحی و روانی بر آنان چیره شود.
در روزهای گذشته سقوط کودکان از ارتفاع که در اکثر موارد نیز سقوط از بالکن منازل مسکونی گزارش شده است در کلانشهر تبریز زیاد شده که امیدواریم با موشکافی لازم دلایل این موضوع بررسی و کالبدشکافی شود.
انتهای پیام/
 
مرگ مشکوک کودک تبریزی / افزایش نگران کننده حوادث مرگبار کودکان در تبریز فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار