خبر/

کسب رتبه دوم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ارزیابی وزارت میراث فرهنگی

1399/08/01 - 10:41 - کد خبر: 29370 نسخه چاپی

نصر: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد صورت گرفته از سوی وزرات میراث فرهنگی، در بین 31 استان، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش نصر، با توجه به اتمام فرآیند ارزیابی عملکرد، براساس امتیازات نهایی آذربایجان شرقی با کسب امتیاز 1828.70 در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.
اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در رتبه بندی نهایی براساس ارزیابی شاخص های اختصاصی با کسب یک هزار امتیاز در رتبه اول با  100 درصد تحقق و براساس ارزیابی های عمومی با کسب امتیاز 828.70 در رتبه سوم کشوری قرار گرفت.
در ارزیابی سال 98 ادارات کل میراث فرهنگی استان های گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی اردبیل به ترتیب رتبه های اول تا پنجم معرفی شدند.
این ارزیابی هر ساله از سوی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، در سه بُعد شاخص های عمومی، اختصاصی و مجموع صورت می گیرد که  نتایج خود را از کل کشور اعلام می کند، که براساس نتایج ارزیابی صورت گرفته، آذربایجان شرقی بعد از استان گلستان در جایگاه دوم قرار گرفت.
انتهای پیام/
کسب رتبه دوم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ارزیابی وزارت میراث فرهنگی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار