فرماندار شهرستان ورزقان خبر داد:

لزوم راه‌اندازی واحد تولید شمش طلا مطابق با استانداردهای روز در ورزقان

1399/08/01 - 09:22 - کد خبر: 29356 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان ورزقان بر لزوم راه‌اندازی واحد تولید شمش طلا مطابق با استانداردهای روز در معدن طلای مزرعه شادی تأکید کرد.

به گزارش نصر، محمدباقر خانی امروز در نشستی با اعضای هیات‌مدیره و مدیر پروژه شرکت زرکاوان ارسباران ( شرکت بهره‌بردار معدن طلای مزرعه شادی) با تأکید بر اینکه تلاش برای تحقق جهش تولید از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان حداکثر توان خود را برای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی به کار خواهم گرفت.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات پیش روی فعالیت معدن، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته مجموعه مدیریت شرکت و نیز مدیریت شهرستان بخش قابل ‌توجهی از این مشکلات مرتفع شده است و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات باقی‌مانده صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان ورزقان بر لزوم راه‌اندازی واحد تولید شمش طلا مطابق با استانداردهای روز در این معدن تأکید و تصریح کرد: بخش قابل ‌توجهی از فرآوری ماده معدنی استخراج ‌شده یعنی تولید کنسانتره طلا در محل معدن صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود شرکت بهره‌بردار سایر مراحل فرآوری یعنی تولید شمش طلا را نیز در شهرستان انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه دولت از تکمیل سرمایه‌گذاری در معدن طلای مزرعه شادی استقبال و حمایت می‌کند، بیان داشت: قدم‌های خوب و مؤثر شرکت زرکاوان ارسباران در ایفای تعهدات اجتماعی به‌ویژه اعلام آمادگی این شرکت برای همکاری در بهسازی جاده موجود منتهی به معدن و تعدادی از روستاهای شهرستان اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود.
 انتهای پیام/
لزوم راه‌اندازی واحد تولید شمش طلا مطابق با استانداردهای روز در ورزقان خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار