تلخی های کرونا پایان پذیر نیست!

درگذشت مدیر پیشکسوت آذربایجان شرقی بر اثر کرونا

1399/08/01 - 08:37 - کد خبر: 29355 نسخه چاپی

نصر: شامگاه روز چهارشنبه سى ام مهر ماه مرحوم مهدى پورهاشم از مديران نخبه آذربايجان شرقى بر اثر ابتلا به بيمارى كرونا در تهران دار فانى را وداع گفت.

به گزارش نصر، دكتر على اصغر شعردوست از دوستان آن مرحوم و از جمع نخبگان توسعهٰ آذربايجان به خبرنگار نصر گفت: مهندس پورهاشم از مديران ارشد وزارت نيرو بود كه منشاء خدمات ماندگار و مفيد بود. وى علاوه بر آذربايجان مدتها رياست سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتى كشور را در تهران برعهده داشت كه خدمات صادقانه وى در جلوگيرى از ورود كالاهاى غير استاندارد به كشور به ويژه مخالفت با ورود برنج هاى آلوده هندى در دهه ٨٠ معروف است.
وی ادامه داد: مهندس پورهاشم معتقد به استفاده از نيروهاى تحديد پذير براى حفظ سلامت محيط زيست بود كه در اين راستا علاوه بر فعاليتهاى علمى و پژوهشى در دانشگاهها و مراكز پژوهشى، در راه اندازى و مديريت اين قبيل مجموعه ها فعاليت خستگى ناپذيرى داشت.
شعردوست اضافه کرد: وى بعداز بازنشستگى به سمت مديرعامل هلدینگ تولید و توسعه پویا انرژی نگین سبز خاورمیانه منصوب شده بود.اين مجموعه مالک نیروگاه‌های سمنان و شاهرود بوده و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد.
شعردوست صداقت، پشتكار، پاكدستى و خستگى ناپذيرى را از ويژگي هاى بارز مرحوم پورهاشم ذكر كرده و وفات نابهنگام وى را ضايعه اى براى حوزه مديريت هاى مرتبط با توليد انرژى هاى نوين در كشور دانست.
روحش شاد و یادش گرامی ...
انتهای پیام/
 
درگذشت مدیر پیشکسوت آذربایجان شرقی بر اثر کرونا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  جعفرببری   4 سالها پیش  

خدواند رحمت اش کنه به برق آذربايجان خدمات ارزنده ای کرده است

  جعفرببری   4 سالها پیش  

خداوند رحمت اش کنه به برق آذربايجان خدمات ارزنده ای کرده است
پژوهشیار