مدیرکل پشتیبانی امور دام استان؛

گوشت مرغ منجمد تنظیم بازاری از فردا در آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود

1399/07/30 - 20:55 - کد خبر: 29344 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: مصرف کنندگان برای تهیه این محصول پروتئینی از فردا اول آبان می‌توانند به فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف مراجعه کنند.

به گزارش نصر، کریم صدیقیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل بخشی به قیمت مرغ روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.
وی با اعلام اینکه در سردخانه ها و انبارهای این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، گفت: در این مرحله توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی میزان بیشتری توزیع خواهد شد.
صدیقیان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، اداره کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌ جهادکشاورزی استان و سازمان صمت توسط عاملان فروش در تبریز و سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد می کند.
وی اعلام کرد: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه ۱۴ هزار تومان بوده که به مبلغ ۱۵ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
گوشت مرغ منجمد تنظیم بازاری از فردا در آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار