اختصاصی نصر/

"گاز مایع" توپی در میان صمت و فرآورده های نفتی!

1399/07/30 - 18:10 - کد خبر: 29334 نسخه چاپی

نصر: بیش از سه ماه است در تبریز گاز مایع برای برخی از مشاغل و خودرو هایی که سوخت LPG دارند تبدیل به دغدغه ای شده است که برای بررسی دقیق موضوع سراغ روابط عمومی شرکت پخش ملی فراورده های نفتی تبریز رفتم.

به گزارش نصر، "علی اصغر اورعی اسلامی" اظهار کرد: چیزی بنام کمبود گاز مایع در تبریز نداریم و تولید به همان صورتی که قبلا داشتیم صورت می گیرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار نصر درباره متولی نظارت بر توزیع گاز مایع، گفت: نظارت بر توزیع بر گاز های مایع به عهده سازمان صمت است.
وی افزود: تامین بر عهده ما و توزیع بر عهده صمت است و کیفیت گاز بر عهده سازمان استاندارد است.
در ادامه گزارش سراغ بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی رفتم و ...

نظارت بر توزیع برعهده شرکت ملی فرآورده های نفتی است
بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال خبرنگار «نصر» درباره اینکه آیا نظارت بر توزیع گاز های ال پی جی بر عهده صمت است؟ گفت: سازمان صمت نظارتی بر توزیع ندارد و نظارت بر توزیع بر عهده شرکت ملی فراورده های نفتی است.
ولیزاده ادامه داد: اما نظارت بر قیمت و گران فروشی و رسیدگی به شکایات مردمی بر عهده سازمان صمت است، اگر نظارت بر کیفیت هم باشد برعهده اداره استاندارد است.
وی اضافه کرد: بیشترین وظیفه ما بر روی قیمت و تخلفات قیمت است و کیفیت گاز برعهده سازمان استاندارد است.
وی درباره موضوع کمبود گاز مایع گفت: علت کمبود گاز سهمیه ای بودن آن است و الا کمبود وجود ندارد.
گزارش نصر حاکی از آن است که، متاسفانه مصاحبه هایی که توسط خبرنگار «نصر» صورت گرفت به طور واضح مشخص نشده است که سازمان متولی نظارت بر توزیع گاز مایع چه کسی است.
انتهای پیام/
 محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار