مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو؛

۳۰۰ نیروی کار جدید از طریق آزمون جذب ایران ترانسفو می‌شوند

1399/07/29 - 13:13 - کد خبر: 29242 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: آزمون متمرکز استخدامی گروه صنعتی ایران ترانسفو برای جذب ۳۰۰ نیروی کار جدید، روزهای پنجشنبه و جمعه / یکم و دوم آبان/ در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، بهزاد ظهیری روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ نفر به صورت مصاحبه و بررسی های تخصصی در شرکت های گروه مستقر در زنجان و ۵۰ نفر در ایران ترانسفو ری و حدود ۲۰ نفر نیز در پروژه های پیمانکاری در سایت های اجرایی طرح ها جذب شده اند که با به کارگیری نیرو در این مرحله در مجموع ۴۲۰ نفر نیروی انسانی جدید در مجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفو استخدام می شوند.  
وی تامین مناسب مواد اولیه، رشد تولید، فروش و تحقق شاخص‌های هدف بودجه و طرح های توسعه ای را از فرصت های موثر در حفظ اشتغال و جذب نیروی انسانی جدید برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با این روند در سال ۱۴۰۰ نیز برنامه جذب نیروی انسانی را خواهیم داشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو افزود: استان زنجان از مجموعه مدیران اجرایی راهگشا و علاقه‌مند به توسعه استان در اکثر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بهره‌مند است و نقش محوری استاندار در ایجاد تعامل مناسب با حوزه های اقتصادی بسیار کلیدی و ارزشمند می باشد.
ظهیری موفقیت‌های اخیر گروه صنعتی ایران ترانسفو و رفع دغدغه های ناشی از سهامداری بخش خصوصی را نمونه بارزی از این تعامل سازنده در استان دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت، اعضای هیأت مدیره و کلیه کارکنان گروه صنعتی ایران ترانسفو قدرشناس این حمایت‌ها بوده اند و تلاش کرده اند با شجاعت و صداقت و ولایتمداری به عنوان سربازان عرصه اقتصادی گوش به فرمان و مجری اوامر رهبر عزیزمان باشند و انشاالله عملکردمان مصداق بارز تحقق جهش در تولید و اشتغال باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در خصوص بهسازی و توسعه خطوط تولید نیز اظهار داشت: کلیه ماشین آلات خطوط مکانیزه رنگ و خط برش طولی و عرضی در نیمه اول سال وارد شرکت شده که نصب ماشین های خط رنگ آغاز و درخصوص ماشین خط برش منتظر ورود کارشناسان شرکت خارجی هستیم که به محض تعدیل شدن شیوع ویروس کرونا انجام خواهد گرفت. 
وی افزود: ساخت ماشین آلات کارخانه تولید سیم لاکی نیز با توجه به آغاز پرداخت ها از محل مطالبات ارزی در خارج از کشور، در شرکت های سازنده اروپایی آغاز شده و سایت کارخانه در شهرک صنعتی زنجان نیز در حال آماده سازی برای نصب ماشین آلات می باشد که انتظار می رود در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.
به گزارش ایرنا گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود پنج هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند.
در سال ۹۸ در نتیجه برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و همکاری‌های صادراتی وزارت نیرو، این گروه صنعتی حدود ۳۰۰ درصد رشد صادراتی و حدود ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشت.
انتهای پیام/
۳۰۰ نیروی کار جدید از طریق آزمون جذب ایران ترانسفو می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار