باشگاه تراکتور؛

نگاهی به تقابل های جذاب دو تیم تراکتور و سایپا در لیگ برتر

1398/06/31 - 18:12 - کد خبر: 2924 نسخه چاپی

نصر: تراکتور از هفته پنجم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه سوم مهر در تهران میهمان تیم فوتبال سایپا هست که به همین بهانه تمامی تقابل‌های این دو تیم در تاریخ لیگ برتر را مرور می‌کنیم.

به گزارش نصر، سایپا یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر هست که رقابت‌های جذاب این تیم با تراکتور در ذهن فوتبال دوستان باقی مانده است.

نخستین تقابل این دو تیم به اولین دوره لیگ برتر در سال 80 باز می‌گردد، بازی رفت این دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل و بازی برگشت دو تیم نیز با برتری دو بر یک سایپا همراه بود.

تراکتور در اولین دوره لیگ به دسته یک سقوط کرد تا تقابل سوم این دو تیم در لیگ نهم و در سال 88 به میزبانی تراکتور اتفاق افتد، سایپا در آن دیدار موفق به شکست دو بر یک تراکتور در تبریز شد و بازی برگشت دو تیم نیز با برتری یک بر صفر نارنجی پوشان همراه شد.

بازی رفت دو تیم در لیگ دهم به میزبانی سایپا با تساوی یک بر یک و بازی برگشت دو تیم نیز با تساوی دو بر دو همراه بود تا تراکتور همچنان در حسرت پیروزی مقابل این تیم باشد.

بازی رفت دو تیم در یازدهمین دوره لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند؛ اما در بازی برگشت در کرج، تراکتور موفق شد برای نخستین بار سایپا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

لیگ دوازدهم:
تراکتور صفر – سایپای البرز صفر
سایپای البرز یک – تراکتور یک

 

لیگ سیزدهم:
تراکتور یک – سایپای کرج صفر
سایپای کرج سه– تراکتور سه

 

لیگ چهاردهم:
سایپا صفر – تراکتور یک
تراکتور دو – سایپای کرج یک

 

لیگ پانزدهم:
تراکتور دو– سایپا البرز صفر
سایپای کرج صفر – تراکتور یک

 

لیگ شانزدهم:
سایپا صفر – تراکتور صفر
تراکتور صفر – سایپا صفر
 
 

لیگ هفدهم:
سایپا صفر – تراکتور دو
تراکتور یک – سایپا دو

فصل گذشته نیز تراکتور در تبریز در بازی رفت موفق به شکست یک بر صفر سایپا شد و دیدار دو تیم در بازی برگشت به میزبانی سایپا به تساوی بدون گل رسید.

انتهای پیام/

نگاهی به تقابل های جذاب دو تیم تراکتور و سایپا در لیگ برتر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار