معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد است

1399/07/29 - 11:01 - کد خبر: 29221 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد بوده و هنوز شرایط تحت کنترل نیست.

به گزارش نصر، عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: هنوز هم شرایط آذربایجان شرقی، قرمز بوده و روز دوشنبه، بیست و هشتم مهر ماه، 345 بیمار جدید به آمار کل بیماران مبتلا به کرونا در استان اضافه شده و 26 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جانشان را از دست دادند.
وی با بیان اینکه هنوز آمار مبتلایان در استانمان زیاد است، افزود: روز یکشنبه، بیست و هفتم مهرماه نیز 28 فوتی داشتیم و 300 مورد مثبت جدید بیماری شناسایی شده بود، آمار هر روز مشابه همین آمار بوده و هنوز راه زیادی تا کنترل بیماری در استان داریم.
وی تاکید کرد: تنها راه کنترل این بیماری، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، هر کسی در هر جایی که است، به هر جایی که می‎رود و در هر جایی که فعالیت می‌کند باید حین خروج از خانه، ماسک بزند.
به گزارش ایسنا، درستی در خاتمه خاطرنشان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها هم نباید فراموش شود، امروز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به یک وظیفه‎ی ملی تبدیل شود.
انتهای پیام/
 تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار