سرلشکر باقری:

همه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی کرونا قرار می‌گیرد

1399/07/28 - 15:03 - کد خبر: 29181 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

به گزارش نصر، جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) صبح امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) به طور همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در  ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد.
در راستای ارزیابی نحوه خدمت رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت های کامل نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)، قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح،  برگزار شد.
در این جلسه که با حضور تمامی  فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیروهای مسلح به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، روسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاههای تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران کرونا ارائه کردند.
 در این جلسه سرلشکر باقری ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت های انجام شده نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی بر در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه موثر و تداوم آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و لزوم استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.
 در این جلسه، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان و قانعی  رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح و کادر درمانی سازمان های تابعه در همکاری با ستاد ملی کرونا، آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور و اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذ شده را تشریح کردند.
انتهای پیام/
 همه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی کرونا قرار می‌گیرد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار