خبر/

رای کمیته استیناف در مورد سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است

1399/07/28 - 13:31 - کد خبر: 29174 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به محرومیت علیرضا افضل از همراهی تیم مس، گفت: رای کمیته استیناف در خصوص وی هنوز به ما ابلاغ نشده است و همچنان رای قبلی که یک سال محرومیت از همراهی تیم مس بود پا برجاست.

به گزارش نصر، اصلان سپهروند شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار افزود: در حال حاضر منتظر رای قطعی کمیته استیناف در این خصوص هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم مس همچنان تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را با افضل و کادر فنی خود دنبال می کند و در این مدت ۲ بازی دوستانه با تیم های فوتسال ماکو و عقاب انجام دادیم و به زودی یک بازی دوستانه با تیم تازه لیگ برتری کراپ الوند انجام خواهیم داد.
وی در خصوص بازیکنان خارج شده از تیم مس گفت: مهدی جاوید از تیم مس جدا شده و قرارداد بقیه بازیکنان با این تیم تمدید شده است و محمد حسین درخشان و محمد زارعی به عنوان بازیکنان جدید به جمع مسی ها اضافه شده اند.
سپهروند در مورد سرپرست جدید تیم مس نیز اعلام کرد: حسین شیخ الاسلامی سرپرست سابق تیم به عنوان مدیر تیم های قهرمانی باشگاه مس سونگون انتخاب شده است و محمدحسین حیدر زاده به عنوان سرپرست جدید در فصل جدید کنار تیم خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که لغو یک ساله بازی های قهرمانی باشگاه های آسیا به نفع باشگاه است یا خیر اظهار کرد: لغو مسابقات به طور قطع به نفع تیم مس خواهد بود چرا که با این لغو تعطیلی ۴۵ روزه بین لیگ هم حذف شده است و لیگ برتر فوتسال می تواند بدون وقفه دنبال شود.
تیم مس سونگون ورزقان فصل گذشته برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.
انتهای پیام/
رای کمیته استیناف در مورد سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار