رییس سازمان صمت استان:

۸۰۰ تن روغن نباتی در آذربایجان‌شرقی توزیع شد

1399/07/28 - 10:01 - کد خبر: 29148 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: برای جبران کمبود روغن نباتی در سطح استان از روز گذشته توزیع مقدار ۸۰۰ تن از این کالا شروع شده است.

به گزارش نصر، حبیب امین زاده روز دوشنبه در گفت وگویی مشکلات مربوط به کمبود روغن نباتی را سراسری دانست و با بیان اینکه این مورد تنها به آذربایجان شرقی اختصاص ندارد، افزود: برای جبران این کمبود ۲ هزار و ۴۰۰ تن به استان سهمیه اختصاص داده شده است که به تدریج وارد بازار مصرف خواهد شد.
به گفته وی از مجموع روغن نباتی توزیع شده در سطح آذربایجان شرقی، مقدار ۶۰۰ تن بین بنکداران و عوامل پخش مواد غذایی در شهر تبریز و فروشگاه ها زنجیره ای توزیع شده است تا از امروز / دوشنبه/ به دست مصرف کنندگان برسد.
امین زاده با تاکید بر اینکه تفییرات محسوس در قیمت روغن نباتی به وجود نیامده است، اظهار داشت: توزیع این کالای اساسی با قیمت های مصوب انجام می گیرد و هیچ گونه تغییری در این زمینه وجود نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مساله گران فروشی اقلام نظارتی و مصرفی مردم به شدت برخورد می کند، یادآوری کرد: علاوه بر عوامل این سازمان، بسیج مردمی، ناظران افتخاری و اتحادیه های صنفی و سازمان تعزیرات حکومتی نیز در حوزه نظارت بر گران فروشی و کم فروشی وارد میدان شده و با هر گونه اختلال در بازار مصرف برخورد می کنند.
امین زاده از آحاد مردم و شهروندان آذربایجان شرقی درخواست کرد تا همچون بازوهای نظارتی سازمان صمت عمل کرده و با مشاهده هر گونه گران فروشی و کم فروشی و اختلال در بازار مصرف کالاهای ضروری، مراتب را به این مجموعه اطلاع دهند.
وی مشارکت مردم در تنظیم بازار مصرف را جزو حقوق مدنی شهروندان دانست و اعلام کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تمام ساعات شبانه روز آماده رسیدگی به شکایات و نقطه نظرات مردم می باشد.
به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر کمبود روغن نباتی در آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز موجب گلایه مندی مردم شده است و در هیچ یک از فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای توزیعی این شهر روغن نباتی جهت استفاده مصرف کنندگان وجود ندارد.
در همین ارتباط تماس خبرنگار ایرنا با تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای کلان شهر تبریز حاکی است هنوز کمبود روغن نباتی حل نشده است و انبارهای این فروشگاه های خالی از این کالای اساسی است.
انتهای پیام/
۸۰۰ تن روغن نباتی در آذربایجان‌شرقی توزیع شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار