بیانیه اداره مطبوعات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان

پرتاب راکت به ایران کار ارمنستان است/ تداوم همبستگی مردم ایران و جمهوری آذربایجان

1399/07/26 - 21:35 - کد خبر: 29065 نسخه چاپی

نصر: اداره مطبوعات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای ارسال راکت از سوی ارمنستان به خاک ایران را محکوم کرد و این اقدام را در راستای خدشه وارد کردن به روابط دیرینه دو کشور دوست و برادر ایران و جمهوری آذربایجان خواند.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است:  درگیری درمرزهای اشغال شده  آذربایجان با ایران ادامه دارد. در مقابل آذربایجان با پدافند در پی آزادسازی اراضی اشغال شده خود از دست ارامنه است. نیروهای ارمنستان نیز که میدان نبرد را از دست داده اند به صورت پراکنده و برای تخریب روابط کشور برادر و دوست ایران به انداختن راکت به داخل ایران اقدام کنند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: از  این اقدام دشمن در قبال مرزنشینان ایران ناراحتیم. ایران به عنوان کشور دوست و برادر تاریخی همواره اقدامات ارمنستان متجاوز را محکوم کرده و بر آزادی اراضی اشغال شده تاکیده دارد
 و خواستار اجرای قطعنامه شوای امنیت و حفظ تمامیت ارضی آذربایجان است.
در بیانیه اداره مطبوعات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان تاکید شده است: امروز هم همبستگی مردم برادر و دوست ایران را حس می کنیم  و حمایت رسمی دولت ارزش باالایی برای ما دارد. ایران از هیچ تلاشی برای صلح کوتاهی نکرده و طرفدار ثبات و امنیت منطقه است. مردم آذربایجان دوست و دشمن خود را به خوبی می شناسد و در تاریخ استقلال ، مردم و دولت آذربایجان مردم و دولت ها را به دلیل رفتار عادلانه فراموش نخواهد کرد.
انتهای پیام/
پرتاب راکت به ایران کار ارمنستان است/ تداوم همبستگی مردم ایران و جمهوری آذربایجان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار