خبر/

اظهار نظر نیکوخصلت در خصوص شهرفروشی شهرداری تبریز

1399/07/26 - 20:24 - کد خبر: 29063 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز با تملک باغات قدیمی در مناطق ۱۰ گانه و تبدیل آنها به پارک، شهرفروشی نکرده و فضاهایی با کاربری‌های عمومی احداث می‌کند.

به گزارش نصر، سعید نیکوخصلت در بازدید از پارک در دست احداث مدافعان سلامت اظهار داشت: یکی از باغات قدیمی حسن کوچه‌سی با تملک به موقع شهرداری و ممانعت از تغییر کاربری و آپارتمان سازی، تبدیل به پارک محله‌ای بزرگ و مکانی برای تجمع خانواده‌ها شده است.
او افزود: شهرداری با ورود و تملک باغات تبریز در این منطقه، موجب ارزش افزوده املاک منطقه شده و توازن و توسعه پایداری ایجاد کرده است.
دبیر شورای شهر با اشاره به تجمع بزهکاران در این باغات  نیز عنوان داشت: این مکان قبل از تملک به محلی برای بزه و تجمع معتادان تبدیل شده بود، ولی با احداث پارک و زمین‌ها و تجهیزات ورزشی، مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.
او اضافه کرد: به حرمت پزشکان و پرستاران عزیزی که در دوران کرونا جان خود را از دست دادند، تمثال‌هایی از این عزیزان به صورت تابلوهای سنگ ریزه اثر استاد بقال اصغری طراحی و در مکان های از پیش تعیین شده نصب می شوند.
نیکوخصلت یادآور شد: در چند روز آتی پارک مدافعان سلامت مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
اظهار نظر نیکوخصلت در خصوص شهرفروشی شهرداری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار