دبیر شبکه جوانان رضوی کشور؛

جای خالی هیئت های عزاداری تبریزی ها در خیابان های مشهد/ گروه آئینه خادم عاشقان امام رضا (ع) شده است

1399/07/26 - 12:00 - کد خبر: 29054 نسخه چاپی

نصر: دبیر شبکه جوانان رضوی کشور به جای خالی هیئت های عزاداری تبریزی ها در خیابان های مشهد اشاره کرد و گروه فرهنگی مذهبی آئینه را خادم عاشقان امام رضا (ع) دانست که در محدودیت های کرونایی سال جاری آن ها را به سفر معنوی آورده است.

به گزارش نصر، میلاد شعیبی در حاشیه ویژه برنامه دارالولایه که به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه در ایام شهادت 28 و 29 صفر در حرم امام رضا (ع) تولید و پخش می شود، گفت: هر ساله تمامی عاشقان حسینی برای حسن ختام عزاداری های خود و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده و خیابان های این شهر شاهد حضور زائران بسیار از سراسر کشور بود.
عضو شورای مرکزی جشن های بین المللی زیرسایه خورشید در ادامه یادآور شد: خیابان هایی از مشهد هر ساله عادت به حضور شور عزاداری هیئت های تبریزی و سوز نوحه های آنها داشت اما امسال جای آنها در این شهر خالیست و چشم های منتظر به دنبال آنها می گردد.
وی با این حال گرچه شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا را غم بار توصیف کرد اما در ادامه افزود: خادمان حرم امام رضا خدمت کردن به زائران آن حضرت برایشان افتخار و مایه دلگرمی است که امسال از این موهبت و خدمت بی نصیب ماندند اما گروه فرهنگی مذهبی آئینه در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا فرصت زیارت را از خیل عاشقان امام رضا (ع) گرفته است با برنامه سازی خوب خود آنها را از طریق گوشی های همراه به زیارت آورده و با حال و هوای خود همراه می کند.
میلاد شعیبی تصریح کرد: امسال خادم زائران و عاشقان امام رضا (ع) کسانی چون گروه فرهنگی مذهبی آئینه بودند که این خدمت را به سهم خود انجام دادند.
 دبیر شبکه جوانان رضوی کشور ضمن قدردانی از این اقدام فرهنگی و موثر ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مردم عزیز عمر این روزها و شیوع ویروس کرونا کوتاه بوده و سایه سنگین بیماری از سر جمیع شهروندان عزیز و مردم دنیا کوتاه شود.
گفتنی است؛ ویژه برنامه دارالولایه به مناسبت ایام شهادت 28 و 29 صفر از روز پنج شنبه تا شنبه در سه زمان بندی مشخص ساعت 14، 22 و 23 از مجرای شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی، شبکه های بین المللی و پیج اینستاگرامی رسانه های الکترونیکی پخش می شود.
این ویژه برنامه به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و حمایت شهرداری منطقه یک تبریز و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تولید می شود.
انتهای پیام/
جای خالی هیئت های عزاداری تبریزی ها در خیابان های مشهد/ گروه آئینه خادم عاشقان امام رضا (ع) شده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار