رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمام تلاش خود را در مقابل هجمه‌های دشمنان به کار گرفته است

1399/07/25 - 09:36 - کد خبر: 29029 نسخه چاپی

نصر: رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمام تلاش خود را در مقابل هجمه‌های دشمنان به کار گرفته است، افزود: برگزاری همایش‌های مختلف، دوره‌های بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی و... از جمله برنامه‌هایی است که در راستای آگاهسازی کارکنان، پرسنل و خانواده‌هایشان نسبت به هجمه‌های دشمنان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر از ایسنا، حجت‌الاسلام ارشد خبازی در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: در ۲۴ مهر سال ۵۸، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور امام راحل تشکیل شد و یکی از ماموریت‌های اصلی آن، رشد و پرورش مذهبی کارکنان و پرسنل ارتش است.

وی با بیان این‌که محور این تشکیلات بر پایه ایمان و اعتقادات بوده و فعالیت‌های قرآنی، بهترین و کامل‌ترین و اقدامی است که در این رابطه انجام داده است، افزود: طی ۴۱ سال اخیر تلاش‌های بسیاری در این رابطه در تمام رده‌های ارتش انجام شده است.

خبازی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور، ادامه داد: در این رابطه در پدافند هوایی شمالغرب کشور بیش از ۱۶۰ نفر حافظ نیم جزء تا حافظ کل قرآن کریم داریم که هشت نفر حافظ کل قرآن هستند.

وی با تاکید بر این‌که هشت دارالتحفیظ قرآن کریم برای خانواده‌ها و فرزندان کارکنان، سربازان وظیفه و کارکنان پایور در پدافند هوایی شمالغرب راه‌اندازی شده است، گفت: سی‌ونهمین دوره از مسابقات قرانی ارتش نیز توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد که این دوره‌های برگزار شده، در نوع خود بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام خبازی با تاکید بر این‌که امسال با توجه به شیوع کرونا، مسابقات قرآنی خانواده و فرزندان کارکنان پدافند هوایی شمالغرب به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در این رابطه، 18 نفر از منطقه پدافند هوایی شمالغرب در بین نیروهای پدافند کشور انتخاب شدند که به مسابقات سراسری ارتش راه می‌یابند.

وی با بیان این‌که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمام تلاش خود را در مقابل هجمه‌های دشمنان به کار گرفته است، افزود: برگزاری همایش‌های مختلف، دوره‌های بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی و... از جمله برنامه‌هایی است که در راستای آگاهسازی کارکنان، پرسنل و خانواده‌هایشان نسبت به هجمه‌های دشمنان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور با اشاره به تدوین سه کتاب در مورد رشادت‌های پدافند هوایی شمالغرب در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این کتب در صورت تایید نشریات ارتش منتشر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، بیان کرد: بیش از چهار هزار بسته معیشتی هم با تامین مالی کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمام تلاش خود را در مقابل هجمه‌های دشمنان به کار گرفته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار