خبر/

حرکت غیرحرفه ای و تحریک کننده برخی رسانه های پایتخت علیه آذربایجان

1399/07/24 - 21:32 - کد خبر: 29025 نسخه چاپی

نصر: انتشار خبر اصابت تعدادی راکت به روستاهای خداآفرین که منجر به زخمی شدن یک هموطن نیز شد؛ در حالی به نقل از ایرنا در رسانه های پایتخت بازنشر شده است که متن منتشر شده در ایرنا با مطالب بازنشر شده در این رسانه ها متفاوت است.

به گزارش نصر، برخی رسانه های پایتخت در اقدامی غیر حرفه ای و تحریک آمیز راکت برخورد کرده به روستاهای خداآفرین را متعلق به جمهوری آذربایجان عنوان کرده اند.
‌‎در حالی که در اصل خبر ایرنا به نقل از فرماندار خداآفرین چنین موضوعی مطرح نشده و تاکید شده است راکت متعلق به جنگ قره باغ است.
‌‎حال سئوال این است که این اقدام رسانه هایی همچون عصرایران و آخرین خبر با چه رویکردی و بر اساس چه منابعی راکت اصابت کرده را به جمهوری آذربایجان نسبت می دهد این در حالی است که از لحاظ جغرافیایی ارمنستان در بالادست منطقه مورد مناقشه قرار دارد و احتمال اصابت راکت های این کشور بسیار بیشتر از طرف مقابل است؛ اما متاسفانه برخی رسانه های پایتخت بدون توجه به حساسیت های موجود در منطقه تلاش دارند مبدا راکت برخورد کرده به ایران را به جمهوری آذربایجان نسبت دهند.

‌‎البته در این خصوص مسئولان ذی ربط ضرورت دارد با اطلاعات دقیق منابع راکت های ارسالی به ایران را ارزیابی و اعلام کنند تا زمینه چنین حرکت های موزیانه و‌ غیر حرفه ای از برخی رسانه های نشاندار پایتخت دیده نشود و در خصوص انتشار چنین خبرهای تحریک کننده ای منابع زیربط اقدام لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/
حرکت غیرحرفه ای و تحریک کننده برخی رسانه های پایتخت علیه آذربایجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار