فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش تاکید کرد؛

درگیری های زمینی و هوایی در مرزهای شمالغرب کشور تحت نظر است

1399/07/24 - 17:17 - کد خبر: 29019 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پدافند هوایی منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح در کمال آمادگی به سر می برند و همه درگیری های زمینی و هوایی منطقه تحت نظر و رصد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نصر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی ظهر امروز در نشست با نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی که به مناسبت 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به ادامه درگیری های نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در شمالغرب کشور با وجود اعلام آتش بس، تاکید کرد: نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح در کمال آمادگی به سر می برند و همه درگیری های زمینی و هوایی منطقه تحت نظر و رصد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
 
وی افزود: امنیت کامل در مرزهای شمالغرب کشور برقرار است و کوچک ترین خطر احتمالی از سوی طرف های درگیر برای امنیت کشورمان در کنترل نیروهای مسلح حاضر در منطقه قرار دارد.
 
فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تبریک 24 مهر، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ارائه آموزش ها و برگزاری دوره های مختلف و نیز انتشار کتب، نشریه ها و محصولات فرهنگی مختلف نقش بسزایی در بصیرت افزایی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است و این ماموریت مهم را در چهل سال اخیر به خوبی انجام داده است.
 
امیر سرتیپ عظیمی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی وظایف روابط عمومی و معرفی دستاوردها و تلاش های ارتش را هم بر عهده دارد و در این زمینه نیز موفقیت های بسیار خوبی داشته است.
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد یک ارتش مکتبی و اسلامی هستیم که مورد اعتماد مردم است، افزود: شجره طیبه ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش خستگی ناپذیر سازمان عقیدتی سیاسی است و پیروزی های غرورانگیز ما در دوران دفاع مقدس به واسطه روحیه شهادت طلبی و از جان گذشتگی ارتشیان قهرمان بود و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در شکل گیری این روحیه در بین کارکنان ارتش نقش ویژه ای دارند.
 
این مقام نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، ترجمان «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» و تلاش های صادقانه ارتشی ها در یاری رسانی به ملت شریف ایران در بحران ها مصداق بارز «رُحَماءُ بَینَهُم» است و این بزرگترین افتخار ماست.
 
انتهای پیام/
درگیری های زمینی و هوایی در مرزهای شمالغرب کشور تحت نظر است محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار