خانه توسعه آذربایجان برگزار می کند:

عبدالعلی زاده در تبریز سخنرانی می کند

1397/12/05 - 13:24 - کد خبر: 290 نسخه چاپی

نصر: علی عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی در دوره اصلاحات این هفته مهمان خانه توسعه آذربایجان در تبریز است و قرار است با عنوان " فرهنگ توسعه و توسعه پایدار " برای اعضا این خانه سخنرانی کند.

به گزارش نصر، براساس اعلام روابط عمومی خانه توسعه آذربایجان برنامه سخنرانی وی روز چهارشنبه هفته جاری و از ساعت 16 الی 18 درسالن اجتماعات اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکیست برای سخنرانی وی علاوه براعضا خانه توسعه آذربایجان از دانشگاهیان ، فعالان تجاری و اقتصادی و گروه های علاقمند به مباحث علمی و توسعه دعوت شدند.

خانه توسعه آذربایجان یک سازمان مردم نهاد ، غیر دولتی و غیر سیاسی است که در سال 1384 به همت دکتر " سبحان اللهی " استاندار اسبق آذربایجان شرقی و جمعی از هفکران وی با هدف کمک به توسعه تبریز و آذربایجان با استفاده از اندیشه جمعی و ایده های نو مدیران و صاحب نطران در حوزه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی تاسیس شده است.

تنطیم و برگزاری سخنرانی های علمی با رویکرد توسعه و به صورت کارگاهی در برنامه های مدون سالانه این خانه قرار دارد.

پیش از این و در پائیز امسال چندین برنامه سخنرانی با عنوان اخلاق حرفه ی در اتاق بازرگانی و نیز شهرداری تبریز توسط این خانه با موفقیت و اقبال گروه های مخاطب برگزار شده است.

انتهای پیام/

عبدالعلی زاده در تبریز سخنرانی می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار