مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز؛

۲۱ پل در سطح تبریز نیازمند تعمیر است

1399/07/23 - 17:17 - کد خبر: 28953 نسخه چاپی

نصر: مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز از شناسایی ۲۱ پل در سطح شهر برای تعمیر و استحکام بخشی خبر داد.

به گزارش نصر، کریم رضایی در این باره اظهار کرد: شهرداری تبریز سامانه «بی ام اس» یا مدیریت پل ها را راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن، متخصصان حوزه عمران به بررسی و رفع ایرادات پل‌های موجود در سطح شهر می پردازند.
او افزود: بررسی استحکام پل‌های سطح شهر از سال های گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری ضمن اتمام شناسایی ایرادهای فنی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.
مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز  با بیان اینکه تا به حال ۲۱ پل دارای ایراد فنی شناسایی شده است، تشریح کرد: پل توانیر عباسی، پل میدان پیش قدم، پل روگذر میدان جهاد، پل زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی، پل روگذر آجی چای جزو پل‌های دارای اولویت استحکام بخشی و تعمیر هستند.
او اضافه کرد: قرارداد مطالعات بهسازی و مقاوم سازی سه پل در سطح منطقه ۱ از جمله پل چهارراه عباسی، چهارراه بهشتی و هفت تیر متعقد شده و مطالعات اولیه پل چهارراه عباسی ارائه شده است.
رضایی تاکید کرد: بر اساس وضعیت فعلی پل های نامبرده در سطح شهر، اصلاح و بازسازی پایه های پل و تقویت آن ها، اصلاح و ترمیم فونداسیون و شمع های مربوطه و بازسازی و ترمیم عرشه پل به ترتیب سه اولویت اصلی شهرداری تبریز در این حوزه است.
انتهای پیام/
۲۱ پل در سطح تبریز نیازمند تعمیر است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار