خبر/

ایران با پنج مدال طلا برترین‌ تیم روز دوم مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

1398/06/31 - 13:57 - کد خبر: 2891 نسخه چاپی

نصر: دومین روز پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه از صبح امروز در سالن 6 هزار نفری غدیر آغاز شد که در پایان، نتایج 6 وزن کومیته وکاتای انفرادی جوانان به دست آمد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، دیروز و در دومین روز پیکارها، کاراته کاهای رده سنی جوانان در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند که حاصل آن قهرمانی تیم ایران با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و 9 برنز بود و تیم قزاقستان با یک مدال طلا و یک مدال برنز در رده دوم و تیم آذربایجان با یک مدال طلا  به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش جوانان کاتای انفرادی، متین زارع از ایران اول شد، متین محمدپور از ایران مقام دوم را به دست آورد و میلاد ملک پور از ایران و محمدصدرا شیدزی از ایران مشترکاً سوم شدند.‌ کاتای تیمی، تیم صنعت مس کرمان از ایران اول شد و تیم آذربایجان‌شرقی از ایران مقام دوم را به دست آورد و تیم کشور عراق  و تیم اصفهان از ایران مشترکاً سوم شدند.‌ در کومیته جوانان، وزن منهای 55 کیلوگرم، رضا بشارتی کیا از ایران اول شد، علوق بک علیب اوو از ازبکستان در مکان دوم قرار گرفت و دانیال علی‌پور و محمد الهیاری از ایران مشترکاً سوم شدند.

وزن منهای 61 کیلوگرم، نور سلطان کالییو از کشور قزاقستان بر سکوی اول ایستاد، مهدی کاظمی از ایران دوم شد و مهدی مهرورزان از ایران و آلتونر یلماز اکرم از ترکیه مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

وزن منهای 68کیلوگرم، علی رضا حبیب از ایران اول شد و شوخ روخ بک تورسون محمد اوف از ازبکستان در رده دوم قرار گرفت و پارسا آران از ایران و امیر بوگرا گنجان از کشور ترکیه عنوان مشترک سومی را کسب کردند.  وزن منهای 76 کیلوگرم، حسین حسین زاده از آذربایجان در مکان نخست قرار گرفت، حسن ارسلان از کشور ترکیه دوم شد و مهدی صفری از ایران و کوون چنگ محمد او از ازبکستان سوم مشترک شدند.

وزن مثبت 76 کیلوگرم، محسن صفرنژاد از ایران در مکان نخست قرار گرفت، براک اوزگون دوز از ترکیه دوم شد و ابوالفضل نوری سامانی از ایران و رمضان عزیز او از قزاقستان سوم مشترک شدند.

بنا به این گزارش،امروز در آخرین روز پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی، ورزشکاران در دو بخش کاتا و کمیته در اوزان مختلف به روی تاتامی خواهند رفت.

مراسم اختتامیه این مسابقات امروز با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون کاراته کشور و استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس فدراسیون کاراته کشور آذربایجان و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار و پس از پایان مسابقات، رده بزرگسالان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ایران با پنج مدال طلا برترین‌ تیم روز دوم مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار