سخنگوی شورای شهر تبریز؛

طرح های بدیع گلکاری پاییزی قابل تحسین است

1399/07/23 - 09:16 - کد خبر: 28893 نسخه چاپی

نصر: به دنبال اجرای طرح های گلکاری پاییزه در سطح شهر، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از زحمات شبانه روزی عوامل فضای سبزمناطق وسازمانهای شهرداری تبریز قدردانی کرد.

به گزارش نصر، کریم صادقزاده با اشاره به طرح های ابتکاری و جدید اجرا شده در فضاهای سبز سطح شهر، گفت: پاییز امسال در نتیجه تلاش های شبانه روزی خانواده بزرگ فضای سبز تبریز و برنامه ریزی های انجام گرفته، طرح های گلکاری به شکلی بدیع و ابتکاری اجرا شده است که موجب ارتقای زیبایی بصری شهر شده و حال و هوای بهاری را در شهر تداعی می کند که هرکسی را می‌تواند سرذوق آورد.

دبیر کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تبریز تصریح کرد: پائیز یعنی باید به استقبال باران رفت و از شور و نشاط و امید تازه شد. شهر گوزل تبریزیم بعد از تابستان و درفصل پائیز به همت مدیرعامل توانمند سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ، چهره و جلوه خوبی را بخود گرفته است که توفیقی شده است تا پائیز را با هزاران رنگ و جلوه در شهر نظاره گر باشیم.
وی افزود: همچنین استفاده از تراشه های رنگی چوب و سنگریزه در طرح های گلکاری، نقش هایی زیبا و چشم نواز را رقم زده است که بی شک فضاهای عمومی شهر را بیش از پیش زیباتر و دلنشین تر کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهرتبریز، ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ فضای سبز تبریز مدیر‌عامل ، کارشناسان ، کارکنان و کارگران و نگهبانان سازمان سیمامنظر در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری تلاش می‌نمایند تصریح کرد: مطمئناً شهروندان عزیز و فهیم تبریزی قدردان زحمات عوامل تلاشگر و زحمت کش حوزه فضای سبز شهرداری تبریز خواهند بود.
انتهای پیام/
طرح های بدیع گلکاری پاییزی قابل تحسین است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار