در دو حوزه سلامت محور و گروه کار؛

شرکت داروسازی شهیدقاضی نمونه در آذربایجان شرقی شد

1399/07/22 - 22:14 - کد خبر: 28884 نسخه چاپی

نصر: آئین معرفی و تجلیل از واحد نمونه سلامت محور و واحد نمونه گروه کار آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هئیت همراه و برخی مسئولین شهرستان بستان آباد از جمله بخشدار و رئیس اداره کار این شهرستان در شرکت داروسازی شهید قاضی برگزار شد.

به گزارش نصر، باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی در آغاز این نشست پس از خیر مقدم گویی به مسئولین استانی به بیان مسایل مربوط به تولید و توسعه ی محصولات جدید، اقدامات شرکت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اقدامات ایمنی و زیست محیطی  پرداخت.
در این نشست فتحی نیز با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در صنعت دارو باعث حیات جامعه میشود به نقش مهم این شرکت در تامین نیاز عمده ی داروهای تزریقی  در کشور پرداخت و ضمن اشاره به دستاوردهای چشمگیر اخیر این شرکت، محصولات تولید شده در این شرکت را کاملا استراتژیک و حیاتی دانست.
فتحی در پایان با معرفی شرکت داروسازی شهید قاضی در هر دو حوزه نمونه سلامت محور و کار گروه نمونه کار در استان با اهدا لوح سپاس استاندار آذربایجان شرقی به همراه تندیس ویژه به مدیرعامل و اعضا کار گروه نمونه از مجموعه کارکنان و مدیریت این شرکت تقدیر کرد.
انتهای پیام/
شرکت داروسازی شهیدقاضی نمونه در آذربایجان شرقی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار