معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار:

کانال‌ها و آب‌روهای تبریز لایروبی شد

1399/07/22 - 12:22 - کد خبر: 28845 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از لایروبی اساسی کانال‌ها و آب‌روهای سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب گفت: در آستانه بارش‌های پاییزی، نیروهای تلاشگر خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز به صورت اساسی، کانال‌ها و آبروهای سطح شهر را لایروبی و پاکسازی کرده‌اند و پاکسازی و لایروبی برخی کانالهای فرعی نیز در دستور کار این نیروها قرار دارد.
وی ادامه داد: از روزهای اول سال و به صورت مستمر برنامه لایروبی، پاکسازی و لجن کشی از کانال‌های سرپوشیده و روباز و همچنین آبروهای سطح شهر در دستور کار روزانه نیروهای خدمات شهری قرار دارد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: بر اساس گزارش معاونت‌های خدمات شهری در مناطق مختلف شهر، در آستانه فصل بارش و در راستای تسهیل انتقال رواناب‌های حاصل از بارندگی‌های فصلی و هدایت آب های سطحی، کانال‌ها و آب‌روها در تمام مناطق شهری پاکسازی و لایروبی شده است.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به معضل رهاسازی و تجمع پسماند در برخی کانال‌ها، اظهار کرد: گرفتگی کانال‌های شهری در زمان بارش، اکثرا به دلیل رهاسازی پسماند در این کانال‌ها است که در این خصوص از شهروندان انتظار داریم از رها سازی پسماند در کانال‌ها و آب‌روها خودداری کنند.
انتهای پیام/
 کانال‌ها و آب‌روهای تبریز لایروبی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار