خبر/

"تکیه محرم" در جوار حرم امام غریب؛ ماه صفر را به پایان می برد

1399/07/22 - 10:53 - کد خبر: 28833 نسخه چاپی

نصر: مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه از ادامه ویژه برنامه تکیه محرم همزمان با ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) در حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش نصر، حسین باهر با اعلام این خبر گفت: تکیه محرم علم عزاداری و ارادت به اهل بیت علیهم السلام را به لطف و همراهی رسانه های الکترونیکی از تبریز تا تهران گردانده و تکیه ای چند روزه را برای احیای آئین ها و عزاداری های سنتی آذری ها را برپا کرد و در پایان راه به مشهد خواهد رسید.
وی در ادامه یادآور شد: تکیه محرم با عنوان دار الولایه در مشهد به تولید برنامه خواهد پرداخت تا در این روزها که امکان زیارت حرم مقدس امام غریب برای محبان آن حضرت وجود ندارد، آنها را به سفر روحانی برده و در کنار حرم به عزای پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نشسته و فرصتی برای ارتباط قلبی را برای علاقمندان بوجود آورد.
باهر با اشاره به بخش های مختلف این برنامه اظهار داشت: دار الولایه با بخش های مختلف شعر خوانی، نوحه خوانی، مداحی، مقتل خوانی و قرائت زیارتنامه امام هشتم همراه خواهد بود.
مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه افزود: این برنامه روزهای پنج شنبه تا شنبه 24 تا 26 مهر ماه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه های مجازی با همکاری رسانه های الکترونیکی و شبکه های بین المللی منتشر و مهمان خانه های شهروندان عزیز خواهد بود.
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار