سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه؛

هیچ قولی برای صعود تیم فوتبال 90 به لیگ برتر نداده‌ام/تقدیر از خبرنگاران حامی 90

1398/06/31 - 12:55 - کد خبر: 2883 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به اینکه هیچ قولی برای صعود به لیگ برتر به کسی نداده‌ام گفت: بی‌تردید چند سال طول می‌کشد که در فوتبال ایران صاحب شخصیت و نام بزرگی شویم و بنابراین باید واقع بینانه به مساله نگاه کرد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، وحید بیاتلو دیروز در گفت‌وگویی با اشاره به بازی امروز تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل قشقایی شیراز که با برد 90 در ورزشگاه تختی همراه بود اظهار کرد: امروز بازی بسیار سختی مقابل تیم شیرازی داشته چون تیم حریف با تغییر سرمربی به دنبال شوک به تیمشان بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز وزش باد شدید معادلات را به هم زد چون پس از گل اول چند موقعیت صد درصد گل‌زنی را از دست داده و یکی از گل‌های 90 توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با تقدیر از برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه که بدون هیچ چشم‌داشتی از تیم حمایت می‌کنند افزود: این در حالی است که متاسفانه برخی خبرنگاران معلوم حال به خاطره منافع خود به دنبال شکست تیم هستند.

وی افزود: همچنین متاسفانه برخی از اصحاب رسانه به خاطره منافع خود، تنها نکات منفی تیم را می‌بینند در حالی که پنج ماه از آخرین دریافتی تیم می‌گذرد اما تیم 90 با غیرت و با تمام وجود کار می‌کند.

بیاتلو در ادامه با اشاره به اینکه هیچ قولی برای صعود به لیگ برتر به کسی نداده‌ام اظهار کرد: بی‌تردید چند سال طول می‌کشد که در فوتبال ایران صاحب شخصیت و نام بزرگی شویم و بنابراین باید واقع ببینانه به مساله نگاه کرد.

وی تاکید کرد: ادامه کار بسیار سخت و دشوار است و اگر مسوولان، این تیم را کمک و حمایت نکنند بنده به عنوان سرمربی این تیم، دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و بی‌شک مدیر عامل تیم نیز تا یک جایی می‌تواند تیم را حمایت و پشتیبانی کند، چون هزینه‌ها بسیار سنگین است.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه اظهار کرد: این برد را تقدیم پیشکسوتان و خبرنگارانی می‌کنم که بدون چشم داشت کنار تیم هستند.

انتهای پیام/

هیچ قولی برای صعود تیم فوتبال 90 به لیگ برتر نداده‌ام/تقدیر از خبرنگاران حامی 90 نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار