شهردار دوزدوزان؛

حجم عملیات عمرانی شهرداری دوزدوزان در دو سال گذشته از 30 میلیارد ریال گذشت

1398/06/31 - 12:29 - کد خبر: 2882 نسخه چاپی

نصر: شهردار دوزدوزان از اجرای ده ها پروژه و طرح عمرانی در شهر دوزدوزان در دو سال گذشته خبر داد و افزود: برای اجرای طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی بیش از 30 میلیارد ریال هزنیه شده است.

به گزارش نصر، کریم خندان شهردار دوزدوزان در حاشیه بازدید از اجرای پروژه آسفالت ریزی و جدول گذاری در این شهر در مصاحبه ای با خبرنگار نصر در مهربان ، عملکرد شهرداری این شهر در دو سال گذشته را تشریح کرد.
شهردار دوزدوزان از پخش آسفالت در معابر سطح شهر به ارزش 18میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و افزود: در این مدت برای زیرسازی خیابان ها و محلات جهت آماده سازی برای آسفالت ریزی رقمی در حدود 600 میلیون ریال هزینه شده است.
خندان از ادامه عملیات  اجرای احداث ساختمان اداری و آتش نشانی شهرداری دوزدوزان با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون خبر داد و افزود: در این مدت برای نهال کاری در سطح شهر 250 میلیون ریال و برای رنگ آمیزی جداول سطح شهر 200میلیون هزینه شده است.
شهردار دوزدوزان از تولید 25 هزار قالب جدول مورد نیاز شهرداری دوزدوزان در دو سال گذشته خبر داد و افزود: برای اجرای پروژه های جدول گذاری خیابان ها و محلات سطح شهر حدود 1میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است .
خندان از احداث کارگاه جدول زنی و قطعات بتنی توسط شهرداری دوزدوزان با اعتباری بالغ  بر 500 میلیون ریال خبر داد و افزود: برای اصلاح آبنمای موجود در پارک شهرداری 80 میلیون ریال هزینه شده است ضمن آنکه اعتبار هزینه شده برای لایروبی کانال ها و جوبهای سطح شهر در این مدت رقمی بالغ بر 350 میلیون ریال بوده است .
شهردار دوزدوزان از احداث و تکمیل میادین  شهری با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال خبر داد و افزود: برای خرید دوربین ترافیکی 220 میلیون ریال توسط شهرداری دوزدوزان هزینه شده است.
خندان در ادامه این مصاحبه به برخی از مشکلات شهرداری دوزدوزان اشاره نموده و اظهار داشت: بدلیل حذف بند و تبصره 6 ، ساختمان اداری شهرداری دوزدوزان و همچنین ایستگاه آتش نشانی این شهر بخاطر کمبود اعتبار با مشکل مواجه گردیده و عملیات اجرایی هر دو پروژه متوقف شده است و این در حالی است که ساختمان شهرداری دوزدوزان بکلی  ترک برداشته و هر آن امکان ریزش این ساختمان وجود دارد.
شهردار دوزدوزان از نبود  امکانات و ماشین آلات راهسازی از قبیل گریدر ، غلطک و آبپاش در شهرداری دوزدوزان خبر داد و افزود: حفر یک حلقه چاه جهت آبیاری فضای سبز و آتش نشانی از نیازهای ضروری شهرداری دوزدوزان می باشد.
خندان با اشاره به قرار گرفتن شهر دوزدوزان در مسیر جاده ترانزیتی سراب، بستان آباد اظهار داشت: باندهای کندرو به علت از بین رفتن آسفالت در اثر تردد خودروهای سبک و سنگین در این جاده که آمار بالایی هم دارد چهره نامطلوبی در شهر بوجود آورده و نارضایتی اهالی و گردشگران را به همراه داشته است .
شهردار دوزدوزان با اشاره  به علاقمندی مردم شهر  برای احداث املاک تجاری ، مسکونی و خدماتی در کنار جاده اصلی در محور سراب، بستان آباد،  به علت عدم صدور مجوز در نتیجه اهالی بیشترین گرایش به مهاجرت به شهرهای دیگر به خصوص تهران را دارند.
خندان به مشکلات سرویس های بهداشتی  مسجد بین راهی احداثی توسط اداره اوقاف و امور خیریه اشاره نموده و افزود: با توجه به نیاز این سرویس ها به سپتیک جدید در صورت تخصیص اعتبار لازم ، شهرداری دوزدوزان آمادگی احداث آنرا دارد و آماده هر نوع همکاری در این زمینه است.
شهردار دوزدوزان در ادامه این مصاحبه، با اشاره به قرار گرفتن اراضی کشاورزی شهر دوزدوزان  در ضلع جنوبی جاده سراب، بستان آباد و تردد روزانه مردم به همراه ادوات کشاورزی و دام هایشان از عرض جاده ترانزیتی سراب، بستان آباد اظهار داشت: حادثه و خطرات  حوادث و تصادفات رانندگی هر لحظه اهالی شهر دوزدوزان را تهدید می کند و احداث پل زیرگذر جهت عبور عابرین و ادوات کشاورزی در این مسیر لازم و ضروری است.
خندان با اشاره به اینکه شغل جمعی از اهالی شهر دوزدوزان دامداری است که از طریق دامداری سنتی امرار و معاش می کنند افزود: قرار گرفتن دامداری های سنتی و همچنین تردد احشام در سطح شهر باعث آزار و اذیت شهروندان دیگر و باعث ایجاد مشکلات متعدد برای کارگران زحمتکش خدمات شهری شهرداری دوزدوزان می شود و لذا احساس می شود که برای رفاه همه شهروندان ، ایجاد شهرک دامپروری لازم و ضروری است.

شهردار دوزدوزان، نبود اعتبار لازم جهت پیاده سازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی محلات را از دیگر مشکلات شهرداری دوزدوزان برشمرد و افزود به علت عدم درآمد پایدار شهرداری دوزدوزان در برخی ایام در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود با مشکل مواجه می باشد.

خندان در پایان این مصاحبه از حمایت ها و پشتیبانی های همیشگی ثقفی فرماندار شهرستان سراب، داودی نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، آذرهوا بخشدار مهربان، ملکی معاون فرماندار شهرستان سراب و مجموعه مدیران ادرات، نهادها، سازمانها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ریاست و مجموعه دادگاه عمومی بخش مهربان  و اعضای شورای اداری شهرستان سراب و بخش مهربان و بویژه راهنمائی ها و ارشادات ائمه جمعه منطقه  در خدمت رسانی هر چه شایسته تر به اهالی قدرشناس شهر دوزدوزان قدردانی نمود.
شهردار دوزدوزان از رحمتی معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، علیخانی مدیرکل امور شهری  و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و مجموعه مدیران ستادی و همکاران اداری در استانداری آذربایجان شرقی که همواره لطف و عنایت ویژه ای به شهرداری دوزدوزان دارند تقدیر و تشکر نمود.
خندان، همکاری اهالی دوزدوزان را یکی از رمزهای موفقیت شهرداری دوزدوزان در ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان فهیم و قدرشناس دوزدوزان عنوان و از همکاری همیشگی و همه جانبه شهروندان با شهرداری دوزدوزان در پیشبرد امور تقدیر و تشکر کرد و افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دوزدوزان در کنار هم در خدمت به مردم این شهر شبانه روز و خستگی ناپذیر تلاش می کنند و خوشبختانه اعضای شورای شهر دوزدوزان متحد و یکدل برای پیشرفت و توسعه شهر در تمام زمینه ها تلاش می کنند و در موفقیت شهرداری دوزدوزان در خدمت رسانی به مردم نقش بسزایی دارند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.  

انتهای پیام/

حجم عملیات عمرانی شهرداری دوزدوزان در دو سال گذشته از 30 میلیارد ریال گذشت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار