خبر/

امام جمعه تبریز خواستار بازتاب رسانه ای فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه تبریز شد

1399/07/21 - 16:47 - کد خبر: 28805 نسخه چاپی

نصر: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در برنامه “پیام جمعه” شبکه استانی سهند خواستار بازتاب رسانه ای فعالیت های پژوهشی و فناورانه نخبگان دانشگاه تبریز در سطح استانی و ملی شد.

به گزارش نصر، امام جمعه تبریز در برنامه “پیام جمعه” شبکه استانی سهند با اشاره به بازدید اخیر خود از نمایشگاه توانمندی ها و فعالیت های فناورآنه دانشگاه تبریز گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی جوانان نخبه این دانشگاه از تولید ماسک، مواد ضدعفونی، دیگر اختراعات در زمینه های پزشکی، نظامی، انرژی، برق و آب و ... به نمایش گذاشته شده بود که مایه افتخار و غرور هر ایرانی هست.
وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه در حمایت و توجه ویژه آنان به جوانان برای ارایه طرح ها و ایده های خلاقانه برای رفع نیازهای جامعه یادآور شد: شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد موجود در دانشگاه ها با کمک اساتید و جوانان نخبه این سرزمین می توانندف بسیاری از نیاز ها و مشکلات کشورمان را برطرف نمایند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه از رسانه ملی و دیگر رسانه ها خواست با بازتاب و انعکاس فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها و دیگر مراکز تحقیقاتی، موجب تقویت روحیه اساتید و جوانان و نخبگان شوند.
 وی گفت: ما افتخار می کنیم چنین جوانان نخبه در دانشگاه ها داریم که با وجود این همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی با پشت کار دست به ایده های نوآورانه برای حل مشکلات کشورمان گام بر می دارند.
 امام جمعه تبریز تصریح کرد: ما به کمک دانشگاهیان و جوانان نخبه مستقر در شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد می توانیم با تقویت اقتصاد دانش بنیان گام های موثری برای رفع نیاز های جامعه برداریم به شرط اینکه اینکه حمایت ها و توجه ویژه ای از مسئولان و دستگاه های ذی ربط صورت گیرد.
یادآور می شود: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز اخیرا با حضور در دانشگاه تبریز از دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری و پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز بازدید کرده بودند.
انتهای پیام/
امام جمعه تبریز خواستار بازتاب رسانه ای فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه تبریز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار