معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

ارائه انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز متوقف شود

1399/07/21 - 16:28 - کد خبر: 28799 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر برخورد جدی دستگاه‌های متولی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان، گفت: ارائه خدمات و انشعاب‌های جدید به صاحبان واحدهای مسکونی غیرمجاز در سراسر استان باید متوقف شده و وضعیت افرادی که از سال‌های گذشته و به صورت موقت از انشعابات مختلف آب، برق، تلفن و گاز استفاده می‌کنند تعیین تکلیف شود.

به گزارش نصر، جواد رحمتی در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استان، با تاکید بر همت جمعی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با گسترش این معضل اجتماعی، گفت: گسترش روزافزون ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرها باعث افزایش روزافزون معضلاتی همچون حاشیه‌نشینی و بسیاری دیگر از مشکلات اجتماعی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نظارت و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید ملموس‌تر بوده و با دستگاه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌کنند برخورد شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خواستار برگزاری جلسه‌ای تخصصی با حضور مسئولان قضایی استان شد و گفت: باید رویه‌ای ثابت برای ارائه خدمات و انشعاب در دستگاه‌های خدمات‌رسان، تدوین شده و سیستم قضایی نیز با متخلفان طبق ضوابط و قوانین برخورد کند.

رحمتی همچنین خواستار دقت و نظارت بیشتر دهیاری‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در روستاها شد.

نظارت و برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تسریع در اجرای احکام تخریب با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، جلوگیری و مقابله با تملک‌های بدون مبنا و بی‌سند در حاشیه اتوبان تبریز- سهند، مستندسازی اموال و املاک  دستگاه‌های اجرایی و فروش منابع راکد در جهت تجهیز به سیستم‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف و جلوگیری از قبح زدایی تخلف با تشدید رفتارهای نظارتی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
ارائه انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز متوقف شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار