مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

افزایش یک درصدی دانش آموزان آذربایجان‌ شرقی/ کلاس بدون معلم نداریم

1398/06/31 - 12:03 - کد خبر: 2879 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: امسال نسبت به سال قبل یک درصد به تعداد نوآموز و دانش‌آموزان استان افزوده شده است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، جعفر پاشایی امروز در جشن شکوفه‌ها و نوآموزان اظهار داشت: نوآموزان پیش دبستانی (غنچه‌ها) و کلاس اولی‌ها (شکوفه‌ها) از امروز 31 شهریور ماه یک روز زودتر از پایه‌های دیگر تحصیلی به مدرسه رفتند.

به گفته پاشایی امسال ۶۹ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی و ۶۷ هزار دانش آموز پیش دبستانی امسال در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تعداد دانش‌آموزان دوره ابتدایی امسال را در مدارس استان نزدیک ۳۹۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی خاطرنشان شد: با برنامه ریزی منسجمی که صورت گرفته کلاس درس بدون معلم نخواهیم داشت و هدف کلی دایر بودن کلاس‌های پویا در مدارس بانشاط است.

پاشایی خاطرنشان کرد:  امسال نسبت به سال قبل یک درصد به تعداد نوآموز و دانش آموزان آذربایجانشرقی افزوده شده است.

وی تصریح کرد: ۷۸۰ هزار نوآموز و دانش‌آموز در 8 هزار و 200 مدرسه و ۳۳ هزار کلاس درس مشغول تحصیل در سالتحصیلی ۹۹_۹۸ خواهند بود.

وی گفت: پوشش تحصیلی ۱۰۰ درصدی پیش دبستانی و ابتدایی رسالت اصلی مجموعه است و هیچ دانش آموزی بخاطر مسائل مالی نباید از تحصیل باز ماند‌.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:  توانمندسازی اولیا، دانش آموزان و معلمان یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه و تقویت ارتباط خانه و مدرسه نقش اساسی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

افزایش یک درصدی دانش آموزان آذربایجان‌ شرقی/ کلاس بدون معلم نداریم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار